يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 63011
منبع : خبرگزاری فارس
با 13 راي اعضاي مجمع

رضايي در ریاست هیأت دووميداني استان قم ابقا شد

قم نيوز : مجمع انتخابات هیأت دووميداني استان قم با معرفی علي رضايي به عنوان رئیس چهار سال آینده این هیأت ورزشی به کار خود پایان داد.
رضايي در ریاست هیأت دووميداني استان قم ابقا شد
رضايي در ریاست هیأت دووميداني استان قم ابقا شد
به گزارش قم نیوز مجمع انتخابات هیأت دوومیدانی استان قم با هدف تعیین رئیس جدید این هیأت ورزشی، امروز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه برگزار شد و با پایان رای‌گیری در حضور مسوولان فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان قم، سرانجام علی رضایی برای این مسؤولیت انتخاب شد.

در این مجمع که در حضور کیهانی دبیر فدراسیون دوومیدانی به عنوان رئیس مجمع و حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم به عنوان نایب رئیس مجمع، معاون توسعه امور ورزش و مسؤول حراست اداره کل ورزش و جوانان استان قم و دیگر اعضای مجمع در سالن کنفرانس ورزش و جوانان برگزار شد، ابتدا علی رضایی گزارشی از چهار سال فعالیت خود در موضوعات همگانی، قهرمانی، آموزشی، فرهنگی و دیگر مسائل مرتبط با دوومیدانی و سپس برنامه‌ چهار ساله خود برای مدیریت مجدد در این هیات ورزشی ارائه کرد.

سپس مجمعی که برای انتخاب رئیس جدید هیأت دوومیدانی استان قم در چهار سال آینده تنها یک کاندیدا به نام علی رضایی رئیس چهار سال قبل این هیات ورزشی داشت، ادامه پیدا کرد و سپس رای‌گیری برای انتخاب رئیس جدید هیأت دوومیدانی قم با حضور 14 فرد واجد شرایط رای انجام پذیرفت.

با شمارش آرای انداخته شده به گلدان رای‌گیری، در نهایت علی رضایی با کسب 13 رای از مجموع 14 رای موجود برای مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید هیأت دوومیدانی استان قم انتخاب شد، با این توضیح که یک رای این مجمع سفید و ممتنع بود.

بدین ترتیب بعد از یک دوره چهار ساله ریاست علی رضایی در راس هیأت دوومیدانی استان قم، وی یک ‌بار دیگر نیز برای مدت چهار سال مسؤولیت ریاست هیأت دوومیدانی استان قم را بر عهده گرفت تا دوره ریاست وی در این هیأت ورزشی تا سال 1401 ادامه پیدا کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca6wni.49ne615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما