يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : 63027
منبع : خبرگزاری مهر
مدیر کل ورزش و جوانان قم:

امیدواریم سهمیه بازی‌های آسیایی توسط دو و میدانی کاران قم کسب شود

قم نيوز : مدیر کل ورزش و جوانان استان قم ابراز امیدواری کرد دو و میدانی کاران قم امسال در بازی‌های آسیایی جاکارتا صاحب سهمیه شوند.
امیدواریم سهمیه بازی‌های آسیایی توسط دو و میدانی کاران قم کسب شود
امیدواریم سهمیه بازی‌های آسیایی توسط دو و میدانی کاران قم کسب شود
به گزارش قم نیوز حسن عابدی در مجمع انتخابات هیئت دو و میدانی استان قم که ظهر یکشنبه در قم برگزار شد اظهار داشت: موفقیت و دست آوردهای خوبی در سطح کشور برای ورزش دو و میدانی قم محقق شده که امیدواریم ثمره آن کسب سهمیه بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ باشد.

وی افزود:عملکرد هیئت دو و میدانی قم نشان می‌دهد که زحمات زیادی به انجام رسیده و موفقیت و دست آوردهای خوبی در سطح کشور برای ورزش دو و میدانی قم محقق شده که امیدواریم ثمره آن کسب سهمیه بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: با توجه به موفقیت‌های کسب شده، توقعات جامعه ورزش استان بیشتر شده و شایسته است برای تداوم آن از نیروهای نخبه و با دانشتر بهره مند شویم که ما برای بهره مندی از حضور مربیان تراز اول در قم آمادگی خود را اعلام می‌کنیم.

عابدی با بیان این که دو و میدانی استان قم به جایگاهی رسیده است که باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ملی استفاده کند افزود: هیئت دو و میدانی قم می‌بایست در طراحی لیگ‌های استانی در دو بخش آقایان و بانوان بیشتر کوشا باشد البته به موانع موجود واقف هستیم اما باید به موضوع لیگ جدی تر نگاه کنیم.

عابدی با اشاره به این که در لیگ‌های کشوری بانوان شایسته است قم نیز تیم داشته باشد تصریح کرد: در قسمت بانوان ،دو و میدانی قم ضعف دارد و اگر چه ساختار ورزش قم برای بانوان دارای نواقصی است اما بایستی تلاش بیشتر در این زمینه مورد انجام شود و این انتظار از سوی جامعه ورزش وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: برای توسعه ورزش دو و میدانی در بعد همگانی تعامل با سازمان‌های چون شهرداری، آموزش و پروش و کانون فرهنگی هنری مساجد بیشتر مورد توجه بوده و به شکل برجسته‌تری همکاری‌ها صورت بگیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم ادامه داد: طرح‌های استعدادیابی بسیار خوبی در قم انجام شده که جا دارد از سازمان آموزش و پرورش در این زمینه تشکر کنم اما با توجه به اجرای این طرح‌ها انتظار ما در تعداد ورزشکاران سازمان یافته از حد انتظار پایین‌تر است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchqvn-.23nxidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما