شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 63292
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل مدیریت بحران استان قم مطرح کرد

استقرار 6 اتوبوس آمبولانس در ایام نیمه شعبان اطراف مسجد مقدس جمکران

قم نيوز : مدیرکل مدیریت بحران استان قم گفت: 15 اکیپ آتش نشانی و 6 اتوبوس آمبولانس در ایام نیمه شعبان در گرداگرد مسجد مقدس جمکران مستقر خواهند شد.
استقرار 6 اتوبوس آمبولانس در ایام نیمه شعبان اطراف مسجد مقدس جمکران
استقرار 6 اتوبوس آمبولانس در ایام نیمه شعبان اطراف مسجد مقدس جمکران
به گزارش قم نیوز محسن اوروجی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران با اشاره به استقرار نیروهای امدادی در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: 24 اکیپ جمعیت هلال احمر و اورژانس و 15 اکیپ آتش نشانی و 6 اتوبوس آمبولانس در ایام نیمه شعبان در گرداگرد این مسجد مستقر خواهند شد.

وی ادامه داد: بیمارستان صحرایی در مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان همچون سال‌های گذشته نخواهیم داشت، درمانگاه این مسجد را تقویت می‌کنیم، همچنین نیروهای بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی در مسجد مقدس جمکران و اطراف آن مستقر هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم افزود: اتوبوس آمبولانس امکانات لازم را دارد، همچنین امکان عمل‌های جراحی سرپایی در مسجد مقدس جمکران وجود دارد، 6 اکیپ اورژانس اجتماعی در اطراف این مکان در ایام نیمه شعبان مستقر می‌شوند.

اوروجی با اشاره به محل حضور نیروهای جمعیت هلال احمر در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: مکان دائمی این جمعیت در مسجد مقدس جمکران افتتاح شده است، همچنین نیروهای جمعیت هلال احمر به صورت سیار هم در این مکان مقدس حضور دارند.

وی ادامه داد: باید ایمنی جاده از اتوبان قم-کاشان به مسجد مقدس جمکران مورد توجه قرار بگیرد تا حادثه ای پیش نیاید.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم افزود: احتمال بارش باران در صبح روز سه شنبه وجود دارد، همچنین پیش بینی وزش باد شدید برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه شده است، به همین دلیل در نصب داربست‌ها، نکات ایمنی مورد توجه قرار بگیرد.

اوروجی با اشاره به پیش‌بینی‌های درمانی برای زائرین در ایام نیمه شعبان اظهار کرد: یک کامیون دارو در این ایام برای درمان مردم به مسجد مقدس جمکران می‌آید، همچنین پیش‌بینی‌های لازم برای آوردن خون برای درمان مصدومین صورت گرفته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای واکنش سریع در ایام نیمه شعبان در داخل مسجد مقدس جمکران مستقر می‌شوند تا در صورت وقوع هر گونه ای حادثه ای واکنش نشان بدهند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb55b0.rhbf9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما