شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۵
کد مطلب : 63309
منبع : خبرگزاری فارس
معاون فرهنگي مسجد مقدس جمكران خبر داد

برگزاری مراسمات ایام نیمه شعبان با مشارکت هیئات رزمندگان اسلام 3 استان

قم نيوز : معاون فرهنگي مسجد مقدس جمكران گفت: با توجه به اينكه امسال رويكردمان در اين است كه جشن‌های مسجد مقدس جمكران را وسيع تر كرده و به بيرون از استان گسترش دهيم لذا امسال با هيئت رزمندگان سه استان هماهنگ كرديم تا در مسجد مقدس جمكران حضور داشته و به برگزاري برنامه و جشن ويژه اين ايام بپردازند.
برگزاری مراسمات ایام نیمه شعبان با مشارکت هیئات رزمندگان اسلام 3 استان
برگزاری مراسمات ایام نیمه شعبان با مشارکت هیئات رزمندگان اسلام 3 استان
به گزارش قم نیوز ابراهیم صدوقی امروز با اشاره به رویکرد مردمی برگزاری جشن‌های نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران پرداخت و اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی مسجد مقدس جمکران از روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه مصادف با هفتم شعبان آغاز شده و با نزدیک تر شدن به روز نیمه شعبان رنگ و بوی رسمی تری پیدا می‌کند.

وی افزود: با توجه به اینکه امسال رویکردمان در این است که جشن‌های مسجد مقدس جمکران را وسیع تر کرده و به بیرون از استان گسترش دهیم لذا امسال با هیئت رزمندگان سه استان هماهنگ کردیم تا در مسجد مقدس جمکران حضور داشته و به برگزاری برنامه و جشن ویژه این ایام بپردازند.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران برنامه امروز هشتم اردیبهشت ماه مصادف با 11 شعبان را مختص هیئت رزمندگان استان اصفهان دانست و اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده امروز بالغ بر 110 اتوبوس از استان اصفهان حرکت کرده و در مسجد مقدس جمکران برنامه خود را با سخنرانی حضرت آیت الله مهدوی و مداحی مداحان به نام استان اصفهان برگزار می‌کنند.

صدوقی خاطرنشان کرد: در روز نهم اردیبهشت ماه مصادف با دوازدهم شعبان مسجد مقدس جمکران میزبان هیئت رزمندگان استان زنجان خواهد بود که در این مراسم نیز بالغ بر 40 اتوبوس به مسجد مقدس جمکران مشرف می‌شوند و برنامه‌های خود را با حضور مداحان آذری زبان برگزار می‌کنند.

 وی با اشاره به اینکه در روز دوشنبه 10 اردیبهشت مصادف با 13 شعبان میزبان هیئت رزمندگان اسلام هستیم تصریح کرد: در نظر داریم تا در سال‌های آینده این برنامه را گسترش داده و هرشبی از جشن را به یک استان اختصاص دهیم تا مردم هر شهر نیز برای شرکت در مراسم و جشن‌های نیمه شعبان تشویق شده و در مسجد مقدس جمکران حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaoeni.49new15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما