چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : 63759
جانشین فرمانده انتظامی استان قم خبر داد

کشف ۵۵ سرقت و بازداشت 12 سارق در طرح عملیاتی قدر پلیس قم

قم نيوز : جانشين فرمانده انتظامي استان از اجراي طرح عملیاتی قدر با دستگيري 12 سارق موتورسیکلت و خودرو و کشف 55 فقره سرقت در قم خبر داد.
سرهنگ صیاد درویشی خبر داد: کشف ۵۵ سرقت و بازداشت 12 سارق در طرح عملیاتی قدر پلیس قم
سرهنگ صیاد درویشی خبر داد: کشف ۵۵ سرقت و بازداشت 12 سارق در طرح عملیاتی قدر پلیس قم
به گزارش قم نیوز سرهنگ صياد درويشي اظهارداشت: در اجرای طرح های پاکسازی مناطق جرم خیز در سطح استان، طرح عملیاتی قدر در حوزه کلانتری 14 و 20 با حضور پلیس های تخصصی آگاهی، مواد مخدر و با استفاده از ظرفیت فرماندهي انتظامي شهرستان انجام که بیش از 40 مورد حکم ورود به منزل انجام و 83 نفر نيز دستگیر شدند.

وي گفت: از دستگيرشدگان 10 نفر از کسانی که اقدام به ایجاد مزاحمت و رعب و وحشت مي کردند و همچنين 12 نفر سارق موتورسیکلت، خودرو و قطعات خودرو دستگير و 55 فقره سرقت کشف شده همچنين 10 نفر خرده فروش مواد مخدر نيز دستگیر و 4 کیلوگرم انواع مواد افيوني کشف شد.

سرهنگ درويشي با بيان اين که پليس قم طرح هاي عملياتي را با جدیت و به صورت مستمر در سطح استان انجام مي دهد، اظهارداشت: هدف ما دستگیری و مقابله با برهم زنندگان نظم و امنيت عمومی به ویژه اراذل و اوباش ، توزیع کنندگان مواد مخدر و سارقان خواهد بود.

جانشين فرمانده انتظامي استان قم تاکيد کرد: هیچ خط قرمزی را در مقابل برهم زنندگان نظم عمومی نپذيرفته و با تمامی ناهنجاری ها با جدیت مقابله خواهيم کرد.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcjhaem.uqetizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما