دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب : 64284
منبع : خبرگزاری فارس
در تركيب تيم ملي بسكتبال با ويلچر صورت مي‌گيرد

ملي‌پوش ايثار تنها نماينده بسكتبال با ويلچر قم در آسيا و جهان

قم نيوز : ملي‌پوش تيم بسكتبال با ويلچر جانبازان و معلولين باشگاه ايثار تنها نماينده قم براي حضور در بازي‌هاي پاراآسيايي و پكيارهاي 2018 قهرماني جهان محسوب مي‌شود.
ملي‌پوش ايثار تنها نماينده بسكتبال با ويلچر قم در آسيا و جهان
ملي‌پوش ايثار تنها نماينده بسكتبال با ويلچر قم در آسيا و جهان
به گزارش قم نیوز محمد محمدنژاد که از اوایل دهه 1390 به عنوان یکی از جوانان مستعد و آینده‌دار این رشته زیر نظر مربیان استعدادیاب باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم با عضویت در ترکیب تیم بسکتبال با ویلچر این باشگاه پرورش یافته، اکنون تنها گزینه بسکتبال با ویلچر قم برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی 2018 اندونزی به شمار می‌رود.

محمدنژاد که بازی در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در ترکیب تیم‌های ایثار قم و شهرداری اراک را تجربه کرده و عضو تیم ملی ایران در بازی‌های پاراآسیایی 2013 جوانان، مسابقات قهرمانی جوانان جهان، قهرمانی آسیا و المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل بوده، اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارد.

این بازیکن هم اکنون نیز زیر نظر کادر فنی تیم ملی بسکتبال با ویلچر در کنار دیگر ملی‌پوشان آماده حضور موفق در بازی‌های پاراآسیایی 2018 و پیکارهای سال جاری قهرمانی جهان می‌شود، در حالی که محمدرضا دستیار سرمربی اسبق ایثار قم هدایت تیم ملی بسکتبال با ویلچر را بر عهده دارد.

تا کنون پنج مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی برای حضور موفق در مسابقات جهانی 2018 آلمان و بازی‌های پاراآسیایی جاکارتای اندونزی سپری شده و اردوی جدید این تیم هم اکنون در جریان است و ملی‌پوشان تا هفتم خرداد ماه به تمرینات خود ادامه خواهند داد.

این در شرایطی است که در چهار مرحله اردوهای آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر، از ۲۴ ملی‌پوش حاضر در اردو هم اکنون 16 نفر در تمرینات حاضر هستند و به زودی لژیونرها نیز به این اردو اضافه می‌شوند تا ترکیب تیم اعزامی به بازی‌های جهانی مشخص شود.

انتهای پیام / 138


 
https://qomnews.ir/vdcdox09.yt0oj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما