دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 64304
منبع : خبرگزاری فارس
در آغاز جام رمضان فوتسال رقم خورد

پيروزي فوتساليست‌هاي رسانه قم با درخشش خبرنگاران فارس

قم نيوز : فوتساليست‌هاي تيم رسانه قم در نخستين مسابقه خود در جام رمضان با درخشش خبرنگاران فوتساليست خبرگزاري فارس از سد تاسيسات عبور كردند.
پيروزي فوتساليست‌هاي رسانه قم با درخشش خبرنگاران فارس
پيروزي فوتساليست‌هاي رسانه قم با درخشش خبرنگاران فارس
به گزارش قم نیوز رقابت‌های فوتسال جام رمضان رسانه‌ها در صدا و سیمای مرکز قم همانند سال‌های گذشته در زمین چمن مصنوعی این مرکز برگزار می‌شود و در آن هشت تیم در دو گروه چهار تیمی به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا صعود کننده‌ها به مرحله نهایی مشخص شوند.

در گروه نخست این رقابت‌ها تیم فوتسال حراست، واحد فنی صدا و سیما، واحد مرکزی خبر و دانشکده صدا و سیما به مصاف یکدیگر می‌روند، ضمن اینکه در گروه دوم مقدماتی تیم‌های فوتسال رسانه قم، منازل سازمانی، خبرگزاری بسیج و تاسیسات صدا و سیما با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند.

دیدارهای مرحله مقدماتی در حالی آغاز شد که دیدار افتتاحیه با قضاوت عباس غلامی و ابراهیم پازوکی، بین تیم‌های تاسیسات و رسانه قم به انجام رسید و در مسابقه‌ای که پنج گل داشت، فوتسالیست‌های تیم رسانه قم با نتیجه نزدیک سه بر دو حریف خود را شکست دادند تا به سه امتیاز ارزشمند این بازی دست یابند.

فوتسالیست‌های تیم رسانه قم در این مسابقات محمدجعفر عابدی، سیدجواد اشرفی، حامد اسماعیلی، یاسر بیدگلی، محمدرضا جایروند، عباس قاسمپور، رضا جعفری و علی اسماعیلی هستند، ضمن اینکه مسعود کیهان مسوولیت مدیریت این تیم را بر عهده دارد.

نخستین مسابقه تیم رسانه قم برابر تاسیسات در حالی با برتری سه بر دو رسانه به پایان رسید که سیدجواد اشرفی، رضا جعفری و یاسر بیدگلی خبرنگاران خبرگزاری فارس در ترکیب تیم این تیم هستند و یاسر بیدگلی نیز دو گل به ثمر رساند، ضمن اینکه زننده دیگر گل رسانه‌ای‌ها حامد اسماعیلی بود.

در این بازی محمدجعفر عابدی بازیکن اسبق پرسپولیس که از پیشکسوتان فوتبال قم و خبرنگاران باسابقه عرصه ورزش محسوب می‌شود، با بازوبند کاپیتانی در میدان حضور داشت.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgtw93.ak9tz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما