سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : 64354
منبع : خبرگزاری فارس

سردرگمي اهالي واليبال قم براي انتخاب رئيس جديد/ لغو سوال برانگيز مجمع انتخابات

قم نيوز : موضوع انتخاب رئيس جديد هیأت‌ واليبال استان قم در ماه‌هاي اخير به علامت سئوالي بزرگ در ذهن علاقمندان به اين رشته و اهالي توپ و تور تبديل شده است.
سردرگمي اهالي واليبال قم براي انتخاب رئيس جديد/ لغو سوال برانگيز مجمع انتخابات
سردرگمي اهالي واليبال قم براي انتخاب رئيس جديد/ لغو سوال برانگيز مجمع انتخابات
به گزارش قم نیوز اوایل بهمن ماه سال 1392 بود که مجمع انتخابات هیأت‌ والیبال استان قم در غیاب محمدرضا داورزنی رئیس وقت فدراسیون و در حضور عباس جهان‌بینی مدیر کل وقت ورزش و جوانان استان قم به انتخاب سیدابوالفضل احمدی به عنوان رئیس این هیأت‌ ورزشی انجامید.

چهار سال قبل که مجمع انتخابات هیات والیبال استان قم در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار شد سیدابوالفضل احمدی با بیشترین رای اعضای مجمع، سکان هدایت این هیات را در دست گرفت، در حالی که اعضای مجمع 16 نفر بودند و هر 16 نفر آنها به احمدی رای دادند.

البته هیأت‌ والیبال قم با این شرایط بیگانه نیست و چهار سال قبل انتخابات این هیأت‌ ورزشی در حالی برگزار شد که بیش از 15 ماه اداره آن به شکل سرپرستی انجام می‌پذیرفت و تنها کاندیدا برای به دست آوردن کرسی ریاست هیات نیز احمدی بود ولی اکنون احمدی چند رقیب سرسخت دارد و باید منتظر زمان جدید برگزاری مجمع بود تا نتیجه رقابت وی با دیگر کاندیداها برای چهار سال آینده والیبال قم مشخص شود.

 

* سپری شدن 4 ماه از پایان ریاست احمدی

بعد از گذشته چهار سال از ریاست پر فراز و نشیب احمدی در هیأت‌ والیبال استان قم، دوره چهار ساله وی در این مسوولیت، بهمن ماه سال 1396 به پایان رسید اما بعد از گذشت چهار ماه از پایان دوره چهار ساله ریاست احمدی، هنوز مجمع انتخابات این هیأت‌ ورزشی برگزار نشده است.

 

* ابلاغ 3 ماهه فدراسیون والیبال برای سرپرست هیات

البته بعد از پایان دوره چهار ساله ریاست سیدابوالفضل احمدی در هیأت‌ والیبال استان قم، نزدیک به دو ماه این هیأت‌ ورزشی بدون متولی بود تا اینکه از سوی احمد ضیایی رئیس جدید فدراسیون والیبال ابلاغ سرپرستی این هیأت‌ برای احمدی صادر شد تا وی برای مدت سه ماه به عنوان سرپرست به فعالیت خود در راس والیبال قم ادامه دهد.

 

* لغو مجمع انتخابات هیأت‌ والیبال قم در اسفند ماه 96

در حین سپری شدن دوره سه ماه سرپرستی احمدی در هیأت‌ والیبال قم، برای برگزاری مجمع انتخابات این هیأت‌ ورزشی در اسفند ماه سال گذشته برنامه‌ریزی شد تا والیبالی‌ها در سال 97 با تشکیلات جدید این هیأت‌ به برنامه‌ریزی برای پیشرفت و تحول در والیبال قم مشغول شوند اما این اتفاق رخ نداد.

این روند ادامه پیدا کرد تا اینکه در دهه پایانی اردیبهشت ماه و دقیقا بعد از پایان دوره سه ماهه سرپرستی احمدی در هیأت‌ والیبال استان قم، برای دومین بار از سوی امور مجامع هیات‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم به منظور برگزاری مجمع انتخابات این هیأت‌ ورزشی برنامه‌ریزی شد، مجمعی که قرار بود روز 21 اردیبهشت ماه برگزار شود اما هرگز این اتفاق رخ نداد و مجمع به شکل عجیب و قریبی لغو شد.

 

* رقابت 5 کاندیدا برای ریاست هیأت‌ والیبال قم تا 1401

این در حالی است که با توجه به بررسی‌های صورت گرفته از شرایط کاندیداها، در نهایت نام سید‌ابوالفضل احمدی، محمدمهدی حلوایی، مجید براتی و مجید مشایی به همراه یک کاندیدای دیگر برای رقابت نهایی در انتخابات هیأت‌ والیبال استان قم به مجمع راه یافته‌اند.

 

* نامشخص بودن دلایل برگزار نشدن انتخابات

در این بین، لغو عجیب و قریب و سئوال برانگیز مجمع انتخابات هیأت‌ والیبال استان قم برای دومین بار متوالی، ذهن علاقمندان به این رشته و اهالی والیبال قم را به خود معطوف کرده است و سئوال این است که آیا اداره کل ورزش و جوانان به دلایلی تصمیم به لغو مجمع می‌گیرد یا این اقدام باز هم به دلایل نامعلوم از سوی فدراسیون والیبال انجام می‌شود؟

این در شرایطی است که چهار سال ریاست سیدابوالفضل احمدی در هیأت‌ والیبال استان قم با برخی حواشی نیز همراه بود و انتقادهایی نیز از سوی برخی اهالی این رشته راجع به هیأت‌ والیبال مطرح شد، حتی برخی افراد که احمدی به آنها مسوولیت سپرده بود در میانه راه یا در ماه‌های پایانی فعالیت چهار ساله وی، از همکاری تا پایان کار با وی سر باز زدند.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcbafb0.rhbaspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما