چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب : 64399
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم خبر داد

ایجاد کارگروه ویژه برای ترویج مصرف کالای داخلی در قم

قم نيوز : استاندار قم گفت: کارگروهی با ریاست معاونت استانداری در استان قم ایجاد خواهد شد تا سیاست مصرف کالای داخلی را در استان توسعه بدهیم.
ایجاد کارگروه ویژه برای ترویج مصرف کالای داخلی در قم
ایجاد کارگروه ویژه برای ترویج مصرف کالای داخلی در قم
به گزارش قم نیوز سید مهدی صادقی ظهر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد با اشاره به لزوم توسعه گلخانه ها در استان قم اظهار کرد: با توجه به ارزش افزوده ای که گلخانه ها ایجاد خواهند کرد، باید توسعه گلخانه ها را در استان مورد توجه قرار دارد.

وی ادامه داد: با تصمیماتی که در خصوص ایجاد فرودگاه در قم صورت گرفته است، شرایط مناسبی برای شهر قم و پیرامون ایجاد خواهد شد و فرودگاه در زمینه حمل و نقل محصولات گلخانه ای نقش موثری ایفا خواهد کرد.

استاندار قم افزود: ایجاد سردخانه و ایجاد تعاونی برای توزیع میوه در استان خواهد توانست از هدررفت محصولات کشاورزی جلوگیری کند، همچنین توجه به بحث تولید اسانس از گیاهان دارویی نیز باید در دستور کار مدیران قم قرار بگیرد.

صادقی با اشاره به شعار سال 1397 اظهار کرد: باید کارهای فرهنگی و اقدامات اجرایی در این زمینه صورت بگیرد. کارگروهی با ریاست معاونت استانداری در استان قم ایجاد خواهد شد تا سیاست مصرف کالای داخلی را در استان توسعه بدهیم که این سیاست به نفع بخش تولید است، البته باید کالاهای ایرانی نیز از کیفیت لازم برخوردار باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهرک چاپ و نشر باید از بلاتکلیفی خارج شده و مورد استفاده همه قرار بگیرد.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcaoeni.49nyo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما