شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب : 64527
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز خبر داد :

تحول در توسعه فضای سبز شهر قم با تخصیص پساب شهری

قم نيوز : مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قم تحقق تخصیص 4.5 میلیون مترمکعبی پساب به فضای سبز را عامل تحول فضای سبز شهر دانست.
تحول در توسعه فضای سبز شهر قم با تخصیص پساب شهری
تحول در توسعه فضای سبز شهر قم با تخصیص پساب شهری
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان با اشاره به تفاهم نامه سازمان با شرکت آب منطقه‌ای، تصریح کرد: تحویل چاه های آب مورد نیاز و نیز پساب مصوب نقش به سزایی در ارتقا فضای سبز و کاهش مصرف آب شرب دارد، همچنین توجه ویژه به مدیریت آب و کاهش مصرف آب شرب تکلیف قانونی و شرعی سازمان است.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به پیگیری جدی تخصیص پساب و تصفیه پساب شهر قم، افزود: 4.5 میلیون مترمکعب پساب به شهرداری اختصاص داده شده که اگر مشکلات حل شود با تصفیه آن فضای سبز شهر قم متحول خواهد شد.

جوادیان اضافه کرد: بالا بردن کیفیت فضای سبز شهری و جنگلی موضوع دیگری است که به طور ویژه در دستور کار است، کیفیت باید افزایش یابد، توسعه پارک‌های شهری و نیز تبدیل پارک های حاشیه ای و جنگلی به شهری با هزینه کم از اولویت های سازمان پارک‌ها در سال جدید خواهد بود.

به گفته مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز، تقویت نظارت عالی سازمان بر پروژه های نگهداری و توسعه ای فضای سبز بسیار مهم است و باید کامل و جامع باشد، همچنین تقویت شیوه های نوین و به روز در فضای سبز با الکترونیکی کردن و جامع نظارت می تواند یکی از راهکارهای مناسب در امر نظارت باشد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcd5k09.yt0ox6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما