يکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۱
کد مطلب : 64590
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت كاراته استان قم خبر داد

رقابت‌ كاراته‌كاهاي قم در 4 ليگ‌ كاراته ايران

قم نيوز : رئيس هیأت كاراته استان قم از اعزام كاراته‌كاهاي قم به چهار رده هر دو بخش دختران و پسران كاراته قهرماني باشگاه‌هاي كشور خبر داد.
رقابت‌ كاراته‌كاهاي قم در 4 ليگ‌ كاراته ايران
رقابت‌ كاراته‌كاهاي قم در 4 ليگ‌ كاراته ايران
به گزارش قم نیوز علیرضا برخوردار امروز اظهار کرد: فدراسیون کاراته برای برگزاری مسابقات مرحله نخست لیگ کاراته‌وان آینده‌سازان باشگاه‌های کشور برنامه‌ریزی کرده و این رقابت‌ها در هر دو بخش دختران و پسران بعد از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: لیگ کاراته‌وان آینده‌سازان کشور در رده سنی نوجوانان پسر ویژه متولدین شانزدهم آبان ماه سال 1382 تا پانزدهم آبان 1384 برگزار می‌شود و کاراته‌کاها در بخش انفرادی کاتا و اوزان منهای 47، 52، 57، 63، 70 و به اضافه 70 کیلوگرم بخش کومیته به روی تاتامی می‌روند.

رئیس هیأت کاراته استان قم در ادامه با اشاره به مسابقات لیگ کاراته‌وان آینده‌سازان دختر، افزود: این مسابقات نیز دقیقا با شرایط سنی رقابت‌های پسران به انجام می‌رسد و شرکت کنندگان در بخش انفرادی کاتا و اوزان منهای 42، 47، 54 و به اضافه 54 کیلوگرم با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

وی سپس به رقابت‌های لیگ کاراته‌وان آینده‌سازان پسر در رده سنی جوانان اشاره و ابراز کرد: این رقابت‌ها ویژه متولدین شانزدهم آبان ماه سال 1380 تا پانزدهم آبان 1382 در بخش کاتای انفرادی و اوزان منهای 51، 61، 68، 76 و به اضافه 76 کیلوگرم به انجام می‌رسد.

برخوردار با اشاره به برگزاری پیکارهای لیگ کاراته‌وان آینده‌سازان دختر با شرایط سنی پسران، اظهار کرد: این رقابت‌ها در قسمت انفرادی کاتا و کومیته برنامه‌ریزی شده و کاراته‌کاهای بخش کومیته برای کسب عناوین برتر اوزان منهای 48، 53، 59 و به اضافه 59 کیلوگرم به رقابت می‌پردازند، در حالی که روز ۳۱ خرداد ماه آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در این رقابت‌ها محسوب می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdzk09.yt0on6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما