چهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب : 64677
منبع : خبرگزاری فارس

كونگ‌فو قم به سوگ نشست

قم نيوز : رئيس هیأت كونگ‌فو و هنرهاي رزمي استان قم از درگذشت قهرمان كونگ‌فو قم در حادثه رانندگي خبر داد.
كونگ‌فو قم به سوگ نشست
كونگ‌فو قم به سوگ نشست
كونگ‌فو قم به سوگ نشست
رئيس هیأت كونگ‌فو و هنرهاي رزمي استان قم از درگذشت قهرمان كونگ‌فو قم در حادثه رانندگي خبر داد.

به گزارش  قم نیوز حسن عباسی امروز  اظهار کرد: در کمال تاسف جامعه ورزش قم یکی از کونگ‌فوکاران و رزمی‌کاران جوان و شاخص خود را از دست داد، قهرمان ارزنده‌ای به نام نسترن سعادتی که در مسابقات سال 1395 کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور در قزوین مدال کسب کرده بود.

وی در تشریح علت درگذشت این قهرمان خاطرنشان کرد: متاسفانه روز یکشنبه هفته جاری بر اثر سانحه تصادف در مقابل دانشگاه پیام نور شهر پردیسان این قهرمان ارزنده ورزش بانوان قم دیده از دنیا بست، قهرمانی که در چهال سال اخیر یکی از ورزشکاران فعال رشته‌های رزمی قم بود.

رئیس هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم در ادامه به برگزاری دومین و آخرین انتخابی تیم بزرگسالان قم اشاره و بیان کرد: این انتخابی در روش نیمه آزاد به منظور گزینش بهترین‌ها برای عضویت در ترکیب تیم قم برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: روز پنجشنبه دهم خرداد ماه از ساعت 22 در خانه کونگ‌فو مجموعه ورزشی جوادالائمه منطقه نیروگاه قم برگزار می‌شود، به همین منظور از نفرات اول تا سوم اوزان مختلف مسابقات استانی بزرگسالان نیمه آزاد و مدعیان حضور در تیم کونگ‌فو نیمه آزاد قم دعوت شده است تا برای رفتن به انتخابی تیم ملی برای کسب سهمیه مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان رقابت کنند.

عباسی در پایان اظهار کرد: در هر دو بخش مردان و بانوان امسال برنامه‌های متنوعی در تقویم هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی پیش‌بینی شده، ضمن اینکه بعد از کسب مقام سوم کونگ‌فو زنان ایران، در سطح کشور نیز سعی ما حضور در تمامی رقابت‌های رسمی و تلاش برای به دست آوردن عناوین برتر است، زیرا ظرفیت و توانمندی این کار را داریم.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcjamem.uqexazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما