چهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 64699
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان رقابت 8 تيم

دانشكده صدا و سيما قهرمان جام رسانه‌ها شد / خبرنگاران ورزشي روي سكوي سوم

قم نيوز : مسابقات فوتسال جام رمضان رسانه‌ها با قهرماني تيم دانشكده صدا و سيما و عنوان سومي تيم فوتسال خبرنگاران ورزشي قم به پايان رسيد.
دانشكده صدا و سيما قهرمان جام رسانه‌ها شد / خبرنگاران ورزشي روي سكوي سوم
دانشكده صدا و سيما قهرمان جام رسانه‌ها شد / خبرنگاران ورزشي روي سكوي سوم
به گزارش قم نیوز امسال هشت تیم در مسابقات جام رمضان رسانه‌های استان قم به میزبانی چمن مصنوعی صدا و سیمای مرکز قم با یکدیگر به شکل دوره‌ای در دو گروه چهار تیمی به رقابت پرداختند و سرانجام تیم دانشکده صدا و سیما قهرمان شد.

در گروه نخست این بازی‌ها تیم‌های خبرنگاران ورزشی قم، خبرگزاری بسیج، تاسیسات و فرزندان کارکنان صدا و سیما حضور داشتند و بعد از سه شب رقابت به شکل دوره‌ای، سرانجام تیم‌های فوتسال خبرگزاری بسیج و خبرنگاران ورزشی قم به مرحله نهایی راه یافتند.

در گروه دوم دیدارهای مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال جام رمضان رسانه‌های قم نیز چهار تیم فنی صدا و تصویر، خبرگزاری صدا و سیما، دانشکده دین و رسانه و حراست مرکز قم حضور داشتند و از این گروه تیم‌های حراست و دانشکده به عنوان تیم‌های اول و دوم صعود کردند.

در مرحله نیمه نهایی این مسابقات فوتسالیست‌های تیم خبرنگاران ورزشی قم در دیداری نزدیک و پایاپای در وقت‌های عادی با تیم حراست مرکز به تساوی دو بر دو رسیدند اما در ضیافت پنالتی‌ها این تیم حراست مرکز بود که موفق‌تر عمل کرد و به دیدار نهایی راه یافت.

دیگر دیدار این مرحله را تیم‌های فوتسال خبرگزاری بسیج و دانشکده دین و رسانه برگزار کردند که در نهایت تیم دانشکده با نتیجه 6 بر 4 پیروز و راهی دیدار نهایی شد تا با کسب برتری یک بر صفر در مسابقه فینال برابر حراست مرکز، عنوان قهرمانی سال 1397 این جام را از آن خود کند.

تیم فوتسال خبرنگاران ورزشی قم با حضور سیدجواد اشرفی، رضا جعفری و یاسر بیدگلی سه خبرنگار خبرگزاری فارس در کنار کاپیتان اسبق پرسپولیس و خبرنگار قدیمی قم محمدجعفر عابدی به همراه محمدرضا جایروند، عباس قاسم‌پور، علی اسماعیلی و حامد اسماعیلی به مربیگری و مدیریت مسعود کیهان در کنار خبرگزاری بسیج روی سکوی سوم ایستاد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdn909.yt0on6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما