شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب : 64980
منبع : خبرگزاری فارس
در وزن منهاي 60 كيلوگرم

ستاره كاراته قم به فينال ليگ جهاني 2018 راه يافت

قم نيوز : ستاره ملي‌پوش و پرافتخار كاراته استان قم با شكست حريفان مطرح خود به ديدار نهايي مسابقات ليگ جهاني كاراته 2018 دست يافت.
ستاره كاراته قم به فينال ليگ جهاني 2018 راه يافت
ستاره كاراته قم به فينال ليگ جهاني 2018 راه يافت
به گزارش قم نیوز امیر مهدی‌زاده در کنار سعید علی‌پور نماینده‌های کاراته استان قم در مسابقات لیگ جهانی کاراته‌وان 2018 هستند که در دو وزن با حریفان خود برای رفتن روی یکی از سکوهای اول تا سوم و به دست آوردن نشان‌های طلا، نقره و برنز رقابت می‌کنند.

امیر مهدی‌زاده دارنده دو مدال طلا و برنز قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان، در وزن منهای 60 کیلوگرم این رقابت‌ها برابر حریفان خود به میدان رفت و صعودی سزاوارانه و مقتدرانه به فینال این وزن از مرحله پنجم پیکارهای لیگ ‌جهانی کاراته‌وان داشت، رقابت‌هایی که در شهر استانبول ترکیه به انجام می‌رسد.

کاراته‌کای برجسته استان قم و کشورمان در این مسابقات با کسب چهار پیروزی به دیدار فینال وزن منهای 60 کیلوگرم پنجمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در سال ۲۰۱۸ راه یافت تا در آستانه کسب یک مدال دیگر از این رقابت‌ها قرار بگیرد، لیگی که آخرین بار برنز آن را بر گردن آویخته است.

مهدی‌زاده در تاتامی استانبول، نخستین مسابقه خود را برابر اولگ ملخین از بلاروس برگزار کرد و با نتیجه چهار بر صفر از سد حریف گذشت، ضمن اینکه در دومین رقابت این وزن برابر استپان افمنکو از روسیه نتیجه برد چهار بر صفر را تکرار کرد و راهی مرحله سوم شد.

ستاره ملی‌پوش کاراته استان قم در سومین رقابت از پیکارهای وزن منهای 60 کیلوگرم برابر نناد دلوویچ از مونته‌نگرو به میدان رفت و با نتیجه دو بر یک به برتری رسید، در حالی که حریف اهل مونته‌نگرو نشان نقره مسابقات امیدهای اروپا در سال ۲۰۱۷ و مدال نقره پیکارهای کاراته‌وان ۲۰۱۸ در اتریش را در کارنامه دارد.

کاراته‌کای قم در چهارمین مسابقه خود از پنجمین مرحله لیگ جهانی کاراته‌وان ۲۰۱۸ در شهر استانبول ترکیه برابر آنجلو کریسچنزو از ایتالیا سخت‌ترین رقابت خود را برگزار کرد و این حریف را که مدال نقره مسابقات قهرمانی اروپا در سال ۲۰۱۸ را در کارنامه داشت با نتیجه یک بر صفر برد تا با این پیروزی راهی فینال شده و روز یکشنبه 20 خرداد ماه برای کسب مدال طلا به مصاف نماینده کشور میزبان برود.

انتهای پیام /138
https://qomnews.ir/vdcgzy93.ak9t74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما