يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب : 65252
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل کمیته امداد استان قم خبر داد

اهدای یک کیلو طلا به نیازمندان

قم نيوز : مدیرکل کمیته امداد استان قم گفت: امسال در روز 21 رمضان، 363 قطعه طلا به وزن یک کیلو و 39 گرم توسط مردم قم به کمیته امداد اهدا شد که 207 میلیون تومان ارزش داشت.
اهدای یک کیلو طلا به نیازمندان
اهدای یک کیلو طلا به نیازمندان
به گزارش قم نیوز اکبر میرشکار امروز با اشاره به جمع آوری کمک‌های مردم استان قم در روز 21 رمضان اظهار کرد: امسال در روز شهادت امام علی(ع) مردم استان 324 میلیون تومان به صورت نقد به کمیته امداد کمک کردند، همچنین در آن روز 363 قطعه طلا به وزن یک کیلو و 39 گرم توسط مردم قم به کمیته امداد اهدا شد که 207 میلیون تومان ارزش داشت.

وی ادامه داد: در روز 21 رمضان گزارشی از وضعیت 6 خانواده ای که به تازگی زیرپوشش کمیته امداد استان قم قرار گرفته بودند، در شبکه استانی نور پخش شد که حل تمام مشکلات این خانواده‌ها را از چند روز پیش شروع کردیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قم افزود: امسال در ماه مبارک رمضان میزان کمک‌های مردم استان به کمیته امداد به غیر از کمک‌هایی که در روز 21 رمضان صورت گرفت، یک میلیارد و 19 میلیون تومان بود، از این میزان 455 میلیون تومان به صورت نقدی و 564 میلیون به صورت غیرنقدی و کالا بود. سال گذشته کمک‌های مردمی به کمیته امداد در ماه رمضان 467 میلیون تومان ارزش داشت و امسال شاهد افزایش 50 درصدی این کمک‌ها بودیم.

میرشکار با اشاره به جمع آوری فطریه مردم استان قم توسط کمیته امداد اظهار کرد: صندوق‌های این کمیته برای جمع آوری فطریه از سحر روز عید فطر در اطراف حرم حضرت معصومه(س) و مساجد استان قم مستقر خواهد شد، آیت‌الله مکارم شیرازی سفارش کرده است که مردم فطریه خود را به کمیته امداد بدهند.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcj88em.uqeiizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما