يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : 65260
منبع : خبرگزاری تسنیم

خانه‌تکانی هیئت تکواندو قم؛ دبیر هیئت تغییر کرد

قم نيوز : هیئت تکواندو استان قم برخی مسئولان و دبیر خود را تغییر داد تا در سال پیش‌رو با همت مضاعف به خواسته‌های خود برسد.
خانه‌تکانی هیئت تکواندو قم؛ دبیر هیئت تغییر کرد
خانه‌تکانی هیئت تکواندو قم؛ دبیر هیئت تغییر کرد
به گزارش قم نیوز  هیئت تکواندو استان قم یکی از هیئت‌هایی است که در سال‌های اخیر رشد چشمگیری در جذب ورزشکار داشته است و همین موضوع سبب شده تا رشد بالایی نیز در سایر بخش‌ها داشته باشد.

این هیئت در حال حاضر با بیش از سه هزار تکواندوکار جزء پرجمعیت‌ترین هیئت‌های ورزشی استان محسوب می‌شود، اما بااین‌وجود تاکنون نتوانسته تمام انتظارات خانواده ورزشی خود را محقق سازد و همیشه به دلایل مختلف کاستی‌هایی همراه این هیئت بوده است.

البته این در حالی است که در سال 97 و در زمان تعطیلات نوروز محمدرضا شعبانی در بازی‌های آسیایی پاراتکواندو مدال نقره گرفت و در مسابقات تایلند نیز مدال برنز را کسب کرد که نشان‌دهنده آن بوده که هیئت تکواندو سال 97 را پرقدرت آغاز کرده و به نظر می‌رسد تا پایان سال مدال‌های دیگری توسط سایر قهرمانان این رشته به دست آید.

اما با نظر محمد جمشیدی رئیس هیئت تکواندو استان قم برخی پست‌های اجرایی این هیئت تغییر کرد که در رأس همه دبیر هیئت بود که پیش‌ازاین هاشم آقایی این سمت را عهده‌دار بود.

بر اساس آخرین اطلاع‌رسانی از سوی هیئت تکواندو در سال 97 محمدرضا سلیمانی به‌عنوان دبیر هیئت فعالیت خواهد کرد، وی که از مربیان با دانش استان قم محسوب می‌شود ازاین‌پس جانشین آقایی در هیئت تکواندو خواهد بود.

در سایر کمیته‌ها نیز، محمد سعادتمند در کمیته مسابقات، سید جواد حسینی در کمیته پیشکسوتان، رضا دهقان در کمیته مربیان، مرتضی رمضانی کمیته انضباطی، هادی نادری کمیته آزمون، علی‌اصغر و محمد حیدرزاده کمیته داوران و آموزش، مهدی رضایی کمیته روابط عمومی، عباس رفیعی کمیته پومسه، سلیمان قلی زاده مسئول برگزاری لیگ، محمدحسین ربانی کمیته استعدادیابی، کمیته فرهنگی محمدحسین کارگر و محمدرضا رجبی به‌عنوان خزانه‌دار فعالیت خواهند کرد.

برخی کمیته‌های در سال جدید که اخیر اعلام‌شده تغییراتی را داشته که نشان می‌دهد خانه‌تکانی در هیئت تکواندو صورت گرفته و با این تغییرات انتظارات بالاتر رفته چراکهبا وجود ظرفیت‌های خوبی که در استان وجود دارد هیچ‌گاه تکواندو قم نتوانسته در سطح کشور و بین‌الملل حرفی برای گفتن داشته باشد که به نظر کارشناسان این رشته دلیل این اتفاق عدم توجه مدیران استان به این رشته ورزشی بوده است.

با توجه به اینکه تکواندو رشته‌ای المپیکی و جهانی محسوب می‌شود، چنان چه توجه خوبی به آن شود قطعاً در المپیک‌های آتی چندین نماینده از استان قم در ترکیب اصلی تیم ملی شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdciuraq.t1awq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما