دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 65296
منبع : خبرگزاری مهر
با پیروزی برابر فرا سازه؛

تیم «سنگ کوبی کارگر» قهرمان مسابقات تنیس جام رمضان قم شد

قم نيوز : تیم تنیس سنگ کوبی صالح کارگر با پیروزی برابر فرا سازه قهرمان مسابقات تنیس جام رمضان قم شد.
تیم «سنگ کوبی کارگر» قهرمان مسابقات تنیس جام رمضان قم شد
تیم «سنگ کوبی کارگر» قهرمان مسابقات تنیس جام رمضان قم شد
به گزارش قم نیوز پرونده مسابقات تنیس جام رمضان قم یکشنبه شب در آکادمی تنیس شهید حیدریان قم بسته شد و جام قهرمانی این مسابقات به تیم سنگ کوبی صالح کارگر اختصاص پیدا کرد.

در رقابت‌های تنیس جام رمضان قم که از دهه سوم ماه مبارک رمضان آغاز شده بود تیم‌ها به صورت گروهی با هم پیکار کردند که در پایان دو تیم فرا سازه و سنگ کوبی صالح کارگر به دیدار فینال رسیدند.

در دیدار نهایی تیم سنگ کوبی صالح کارگر توانست فرا سازه را شکست دهد و به مقام قهرمانی برسد و تیم وحدت نیز به مقام سوم دست پیدا کرد همچنین تیم سوهان روح الامین به عنوان تیم اخلاق این دوره از مسابقات معرفی شد.

مسابقات تنیس جام رمضان قم در قالب دو گروه برگزار شد که در گروه یک تیم‌های  فرا سازه (UPVC)، سنگ‌کوبی صالح کارگر، امید، رسالت، خورشید و تیم کاشان به عنوان تیم میهمان این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند که تیم‌های صعود کننده از این گروه، در نهایت بار دیگر در فینال با هم روبرو شدند.

در گروه دوم این پیکارها تیم‌های سوهان روح الامین، وحدت، رنگین رزین، چیپس تاپیس، کوروش و عطر و ادکلن قویدل به صورت دوره‌ای با هم مسابقه دادند که تیم‌های سوهان روح الامین و وحدت به مرحله نیمه نهایی رسیدند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdch-in-.23nmwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما