چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 65368
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت تکواندوی قم

اعزام تکواندوکاران دختر و پسر قم به مسابقات خردسالان کشور

قم نيوز : رئیس هیئت تکواندوی استان قم از اعزام تکواندوکاران دختر و پسر قم به مسابقات خردسالان کشور خبر داد.
اعزام تکواندوکاران دختر و پسر قم به مسابقات خردسالان کشور
اعزام تکواندوکاران دختر و پسر قم به مسابقات خردسالان کشور
به گزارش قم نیوز محمد جمشیدی اظهار داشت: تیم منتخب تکواندو خردسالان قم در حالی عازم پیکارهای قهرمانی کشور در یزد شد که با هدایت مرتضی کریمی و با ۱۰ تکواندوکار به دنبال کسب مدال در این مسابقات است.

وی افزود: در وزن اول محمد ارسطو، در وزن دوم حسین رضازاده، در وزن سوم حمیدرضا موثق، در وزن چهارم امیرحسین قلی زاده، در وزن پنجم  محمد یاسین عروجی، در وزن ششم ابوالفضل آرزومندی و در وزن هفتم امیرحسین عراقی برای تیم تکواندوی قم به میدان می‌روند.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم گفت: در وزن هشتم محمد منصور بشردوست، در وزن نهم امیر محمد فرمانی و در وزن دهم سجاد بهمنی دیگر اعزامی تیم تکواندوی قم هستند و تیم تکواندو خردسالان با سرمربیگری مرتضی کریمی و مربیگری عبدالله بینایی، ناصرقره لو ورضا عزت زاده و به سرپرستی مهدی غلامی در مسابقات قهرمانی خودسالان کشور حضور خواهد داشت.

جمشیدی بیان داشت: همچنین تیم تکواندوی دختران خردسال قم نیز بلافاصله پس از پایان مسابقات پسران به یزد اعزام می‌شود که این تیم را فاطمه نعمتی به عنوان سرمربی، مریم سادات محمودزاده حسینی و مونا دهقان نصیر به عنوان مربی و لطیفه احمدی به عنوان سرپرست همراهی می‌کنند.

وی عنوان کرد: در ترکیب این تیم، در وزن اول سارا قاسمی، در وزن دوم هلیا صدیق، در وزن سوم مهدیسا ملأ محمد علی، در وزن چهارم مینا تنابنده، در وزن پنجم مائده لطفی، در وزن ششم میترا محمدی سیف و در وزن هفتم پریسا ملامحمد علی همراهی می‌کنند.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم گفت: در وزن هشتم، هنگامه حسینی، در وزن نهم فاطمه ونکی فرهانی و در وزن دهم پارمیدا ساجدی در ترکیب تیم اعزامی قم به یزد حضور دارند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdch6xn-.23nm-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما