چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 65371
منبع : خبرگزاری مهر
با پیروزی بر تیم الماس شهر؛

تیم «شهید لطفی» قهرمان مسابقات فوتسال جام رمضان قم شد

قم نيوز : مسابقات فوتسال جام رمضان قم با قهرمانی تیم فوتسال شهید لطفی نیاسر به پایان رسید.
تیم «شهید لطفی» قهرمان مسابقات فوتسال جام رمضان قم شد
تیم «شهید لطفی» قهرمان مسابقات فوتسال جام رمضان قم شد
به گزارش قم نیوز فینال مسابقات فوتسال جام رمضان استان قم یادواره شهدای مدافع حرم در حالی برگزار شد که امسال دامنه برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان قم به پس از این ماه مبارک کشیده شد.

در دیدار نهایی این مسابقات که شامگاه سه‌شنبه در سالن شهید حیدریان قم به انجام رسید تیم فوتسال شهید لطفی نیاسر توانست ۴ بر ۲ تیم کارواش الماس شهر را شکست دهد و مقام قهرمانی این مسابقات را به دست بیاورد.

محمد کرمانی، علیرضا وفایی، هاشم فرج زاده و سعید قاسمی در این بازی برای تیم شهید لطفی گلزنی کردند که از این جمع، ۳ بازیکن در تیم فوتسال سوهان محمد سیما در لیگ برتر فوتسال بازی می‌کنند و محمد رمضانی و مهرداد کریمیان نیز برای تیم الماس شهر گل زدند.

در مسابقه رده بندی این پیکارها تیم فوتسال دنیای ورزش برابر تیم شهدای نیروگاه به تساوی ۵ بر ۵ رسید اما در ضربات پنالتی موفق شد تیم شهدای نیروگاه راشکست دهد و مقام سوم را کسب کند. این در حالی بود که تیم دنیای ورزش در دیدار نیمه نهایی با ضربات پنالتی از راه یابی به فینال باز مانده بود.

مسابقات فوتسال جام رمضان قم با حضور ۳۲ تیم در ۴ گروه ۸ تیمی برگزار شد که به دلیل تعمیرات سالن شهید حیدریان مراحل یک هشتم و یک چهارم نهایی آن در سالن نخلستان برگزار شد و وقفه چند روزه در از سر گیری آن سبب شد این رقابت‌ها با فاصله زمانی از پایان ماه رمضان به انتها برسد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb8fb0.rhbszpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما