پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب : 65403
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم:

زیرساخت‌های ورزشی قم باید توسعه یابد

قم نيوز : مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: در حوزه ورزشی نیازمند ساخت زیرساخت در شهر قم هستیم که تا حدودی اتفاق افتاده و مجموعه‌های ورزشی متعددی درحال احداث هستند.
زیرساخت‌های ورزشی قم باید توسعه یابد
زیرساخت‌های ورزشی قم باید توسعه یابد
به گزارش قم نیوز، مجید رفیعی با بیان اینکه در حوزه ورزشی نیازمند ساخت زیرساخت در شهر قم هستیم که تا حدودی اتفاق افتاده و مجموعه‌های ورزشی متعددی درحال احداث هستند، اظهار کرد: ساخت و احداث سالن نمایش و سینما نیز ازجمله اتفاقاتی است که هر چند متولی خاص خود را دارد ولی اگر شهرداری بتواند آن‌ها را انجام دهد می‌تواند منابع مالی خوبی برای سازمان فرهنگی ورزشی باشد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با اشاره به اینکه درآمدزاترین فعالیت‌ها، فعالیت‌های ورزشی هستند، بیان کرد: اگر بتوانیم مجموعه‌هایی را احداث کنیم که در توان بخش خصوصی نیست هم شهروندان می‌توانند استفاده کنند هم هزینه شهرداری باز خواهد گشت.

رفیعی با بیان اینکه شهروندان شایسته خدمات بهتر هستند، ابراز کرد: همین زیرساخت‌های ضعیف ورزشی که در شهر قم وجود دارد هم در حال تحلیل رفتن است و به همین دلیل است که ما باید دنبال خدمات بهتر باشیم؛ موضوعات درآمدزا برای سازمان فرهنگی ورزشی مشخص است و نیازمند ابداع نظریات جدیدی نیستیم.

وی با اشاره به اینکه باید بتوانیم شهروندان را به سویی ببریم که ما یک شهر خوب و اخلاقی رو به کمال و پیشرفت داشته باشیم، افزود: خوشبختانه شهر قم در حوزه‌های عمرانی فعالیت‌های خوبی داشته است و باید نگاه به حوزه‌های فرهنگی نیز تقویت شود تا بایسته‌هایی که برای شهری مانند شهر قم که یک شهر بین‌المللی است تأمین شود.

انتهای پیام/138
 
https://qomnews.ir/vdchxkn-.23nmvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما