پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 65407
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت:

تخریب قبور ائمه بقیع، مقابله با قرآن بود

قم نيوز : افرادی که حرم ائمه بقیع (ع) را تخریب کردند درواقع با قرآن کریم به مقابله پرداخته‌اند، خداوند در قرآن کریم می‌فرماید افرادی که به پیامبر (ص) به‌عنوان خاتم‌الانبیا ایمان آورده و از کتاب حضرت پیروی کرده‌اند از رستگاران به شمار می‌روند.
تخریب قبور ائمه بقیع، مقابله با قرآن بود
تخریب قبور ائمه بقیع، مقابله با قرآن بود
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ صفر فلاحی در آیین خطبه خوانی خادمان حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با حضور خواهران و برادران خادم که صبح امروز در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهربرگزار شد، با اشاره به سالروز تخریب حرم ائمه بقیع علیهم السلام   گفت: افرادی که حرم ائمه بقیع(ع) را تخریب کرده‌اند از پیروان پیامبر اکرم (ص) نیستند، چراکه اگر از پیروان پیامبر (ص) بودند باید نهایت احترام را به حضرت و فرزندان ایشان داشتند.

معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س)، با بیان این که مسلمانان باید تلاش کنند فرزندان پیامبر(ص) را به همه دنیا معرفی کنند، تصریح کرد: افرادی که حرم ائمه بقیع (ع) را تخریب کردند درواقع با قرآن کریم به مقابله پرداخته‌اند، خداوند در قرآن کریم می‌فرماید افرادی که به پیامبر (ص) به‌عنوان خاتم‌الانبیا ایمان آورده و از کتاب حضرت پیروی کرده‌اند از رستگاران به شمار می‌روند.

وی یاری‌کردن پیامبر اکرم(ص) را مختص به زمان حیات حضرت ندانست و عنوان کرد: دشمنان تکریمی نسبت به پیامبر گرامی اسلام (ص) و کتاب حضرت نداشته‌اند.

حجت‌الاسلام‌ فلاحی بابیان اینکه سیاست دشمنان مخالف سیره و سیاست پیامبر گرامی اسلام (ص)است، خاطرنشان کرد: محبت ما به خاندان پیامبر اکرم(ص)موجب نزدیک شدن به محبت آنان می‌شود.

وی کمک و یاری‌کردن پیامبر اکرم(ص)را کمک و یاری به‌نظام مقدس اسلامی دانست و ابراز کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند در مقابل ما شمرهای زمان قرار دارند، هر کس می‌خواهد دل اهل‌بیت (س) را شاد کند باید برای تحقق اهداف اسلامی و آرمان‌های امام خمینی(ره) کمک کنند.


انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcbzab0.rhbsgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما