پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : 65411
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:

جشنواره سرود رضوی در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: نخستین جشنواره سرود رضوی در دهه کرامت در استان قم برگزار می‌شود.
جشنواره سرود رضوی در قم برگزار می‌شود
جشنواره سرود رضوی در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز سید محمود حسینی کاشانی ظهر امروز در جلسه ستاد اقامه نماز استان قم در سالن جلسات جامعه المصطفی العالمیه با اشاره به شاخص پرداخت یارانه به رسانه‌ها اظهار کرد: رسانه‌هایی که به بحث نماز بپردازند، یارانه‌های پرداختی به آن‌ها تا سه برابر قابل افزایش است، همچنین در اداره ارشاد استان قم آمادگی داریم که از کتاب‌های شاخص در عرصه نماز هم قبل از چاپ و هم بعد از چاپ حمایت کنیم.

وی ادامه داد: نخستین جشنواره سرود رضوی در استان قم برگزار می‌شود، بخش ویژه جشنواره سرود رضوی مربوط به نماز است و تاکنون 80 اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده است، جشنواره سرود رضوی در دهه کرامت در قم برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: امکان تدوین دستورالعمل جامع نماز در استان وجود دارد تا وظایف دستگاه‌های مختلف در این عرصه مشخص شود، همچنین آماده ارائه کمک برای ایجاد خانه نماز در قم هستیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم در ادامه این جلسه با اشاره به لزوم تدوین طرح ارتقای سطح کیفی نماز در استان قم اظهار کرد: باید طرحی برای ارتقای کیفی نماز جماعت در مساجد استان تدوین و اجرا شود، همچنین نیازمند اجرای طرح‌های مطالعاتی در خصوص نماز هستیم.

وی ادامه داد: اجلاس سراسری نماز باید در استان قم برگزار شود تا از غنای لازم برخوردار باشد، اداره اوقاف استان قم آمادگی کمک برای اجرای این اجلاس را دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم در پایان خاطرنشان کرد: ستاد اقامه نماز استان در عرصه‌های فرهنگی، عمرانی به صورت جهادی عمل می‌کند و شاهد حضور اعضای این ستاد در برنامه‌های مختلف در قم هستیم، اجرای برنامه‌ها در خصوص نماز در استان قم در سراسر کشور تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgqt93.ak9nq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما