پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۲
کد مطلب : 65416
منبع : خبرگزاری مهر
در مسابقات تکواندوی خردسالان پسر کشور؛

تیم تکواندوی استان قم صاحب ۲ مدال شد

قم نيوز : دبیر هیئت تکواندوی استان قم گفت: تیم تکواندوی استان قم در مسابقات تکواندوی خردسالان پسر کشور در یزد صاحب ۲ مدال شد.
تیم تکواندوی استان قم صاحب ۲ مدال شد
تیم تکواندوی استان قم صاحب ۲ مدال شد
به گزارش قم نیوز محمد سلیمانی اظهار داشت: رقابت‌های تکواندوی قهرمانی خردسالان پسر کشور شامگاه چهارشنبه در یزد به پایان رسید و سهم تیم تکواندوی استان قم در این مسابقات کسب ۲ مدال بود.

وی افزود: در این رقابت‌ها، در وزن نهم و دسته منهای ۴۰ کیلوگرم امیر محمد فرمانی از استان قم موفق شد مدال برنز و مقام سوم کشور را به دست بیاورد. در این وزن نماینده آذربایجان شرقی قهرمان شد و تکواندوکار استان مرکزی به مقام دوم رسید.

دبیر هیئت تکواندوی استان قم گفت:  دیگر مدال آور تیم تکواندوی خردسالان پسر قم در وزن هشتم و دسته منهای ۳۸ کیلوگرم بود که محمد منصور بشر دوست توانست در این وزن نایب قهرمان شود و مدال نقره را کسب کند در حالی که بشر دوست تنها در فینال برابر حریفی از قزوین نتیجه را واگذار کرد.

سلیمانی بیان داشت: ‍ همچنین در پایان دومین دوره رقابت‌های قرآنی قهرمانی کشور در یزد  امیر عباس تهوری از استان قم توانست جایگاه سوم این رقابت‌ها را کسب کند و در جمع سه تکواندوکار قرانی برتر کشور خردسال پسر قرار گیرد

وی عنوان کرد:  علی اصغر حیدر زاده از داوران شایسته هیئت تکواندوی استان قم در مسابقات قهرمانی خردسالان کشور در یزد نیز قضاوت کرد. همچنین تیم تکواندوی دختران خردسال قم نیز کار خود را در یزد پس از مسابقات پسران آغاز می‌کند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb0ab0.rhbs8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما