پنجشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 65994
منبع : خبرگزاری مهر

امیرآبادی فراهانی: دولت تیم اقتصادی خود را تغییر دهد

قم نيوز : عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: ما از دولت درخواست کرده‌ایم که تیم اقتصادی خود را تغییر دهد زیرا آنان نتوانستند مشکلات اقتصادی را برطرف کنند.
دولت تیم اقتصادی خود را تغییر دهد
دولت تیم اقتصادی خود را تغییر دهد
به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی فراهانی در مراسمی که ظهر پنج‌شنبه به مناسبت روز صنعت و معدن در اتاق بازرگانی استان قم برگزار شد، اظهار داشت: ما اکنون وضعیت بهتری نسبت به تحریم‌های دوره‌های قبل داریم. ما در این زمان مشکل بنزین نداریم زیرا با تلاش‌های سپاه پاسداران و راه‌اندازی پالایشگاه، روزانه ۹۰ میلیون لیتر بنزین در کشور تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه دولت باید برنامه خود در این روزها را به مجلس اعلام کند، افزود: تأمین اجتماعی باید فشارهای قبل که بر واحدهای تولیدی داشت را از میان بردارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ارائه ارز ۴۲۰۰ تومانی به افرادی که سفرهای غیرضروری دارند و یا به حاجیان برای خریداری سوغات در مکه واقعاً به جا نیست گاهی برای دانشجویان و بیمارانی این کار انجام می‌شود اما نباید به گروه‌هایی که ذکر شد داده شود.

نباید از همه تولیدکنندگان مالیات گرفته شود

وی تصریح کرد: نباید از همه تولیدکنندگان مالیات گرفته شود باید از افراد سودجو که بازار اقتصاد کشور را برهم زدند مالیات گرفته شود.

امیرآبادی فراهانی تصریح کرد: ما از دولت درخواست داریم تیم اقتصادی خود و رئیس بانک مرکزی را تغییر دهد تا زمانی که مجلس دست به کار نشده است؛ رئیس سازمان برنامه و بودجه، بورس و بانک مرکزی و تأمین اجتماعی باید کنار گذاشته شوند.

وی عنوان کرد: واردکنندگان خودرو و کسانی که ارز را جابه جا کردند باید مشخص شوند و بدانیم برای چه این کار را انجام دادند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc0oqe.2bqpo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما