چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : 66568
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
معاون تعلیم و تربیت بسیج قم خبر داد: 

طرح جوانه‌های صالحین در ۲۵۰ پایگاه بسیج استان قم اجرا می‌شود 

قم نيوز : معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه قم از اجرای طرح جوانه‌های صالحین به منظور استفاده بسیجیان از اوقات فراغت خود در ۲۵۰ پایگاه بسیج سطح استان خبر داد.
طرح جوانه‌های صالحین در ۲۵۰ پایگاه بسیج استان قم اجرا می‌شود 
طرح جوانه‌های صالحین در ۲۵۰ پایگاه بسیج استان قم اجرا می‌شود 
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌  مجید شرفی‌نیا در گفتگو با خبرنگاران با تأکید بر لزوم استفاده هدفمند از اوقات فراغت جوانان اظهار داشت: تابستان امسال در زمینه اوقات فراغت بسیجیان طرح جدیدی به نام جوانه‌های صالحین برنامه‌ریزی‌شده تا بسیجیان بتوانند از اوقات فراغت خود در زمینه‌های متفاوت استفاده کنند.
 
وی با اشاره به وجود پایگاه‌های بسیج  در نقاط مختلف استان افزود: امسال بیش از 250 پایگاه بسیج در استان این طرح را دنبال می‌کنند و در هر پایگاه به‌طور میانگین بین 80 تا 100 نفر مخاطب این طرح هستند؛ البته بعضی از پایگاه‌ها در کنار این طرح به‌صورت خودجوش برنامه‌هایی برای اوقات فراغت در نظر گرفته بودند که به آن‌ها نیز می‌پردازند. 
 
معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان قم به جنبه‌های متفاوت طرح جوانه‌های صالحین اشاره و بیان کرد: برنامه‌هایی که در نظر گرفته‌شده متفاوت هستند و در دو دسته آموزشی و تفریحی قرار می‌گیرند.
 
وی همچنین دامه داد: برنامه‌های آموزشی این طرح عمدتاً در زمینه‌های اعتقادی و آموزش احکام و آموزش روان‌خوانی قرآن کریم هستند، برنامه‌های تفریحی نیز بیشتر در زمینه‌های ورزشی هستند که در سالن‌های ورزشی و استخرهای طرف قرارداد پایگاه‌ها اجرا می‌شوند.
 
وی در خاتمه گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی که در تابستان امسال برای استفاده بسیجیان در نظر گرفته‌شده، بحث اردوهای تفریحی نیم روزه و یک‌روزه به داخل و خارج از استان است. افتتاحیه برنامه‌ها در برخی از پایگاه‌ها هم‌زمان با ماه مبارک رمضان بود و برخی از پایگاه‌ها نیز بعد از عید فطر برنامه‌های خود را شروع کردند، با توجه به شروع ماه محرم در بیستم شهریورماه سعی می‌شود تا اختتامیه این برنامه‌ها در نیمه شهریورماه برگزار شود.

انتهای پیام/ 139
https://qomnews.ir/vdcaamni.49nii15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما