جمعه ۲۹ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۵۴
کد مطلب : 66639
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر قم عنوان کرد

پیگیری ارائه آموزش‌های لازم در زمینه پیشگیری از اعتیاد

قم نيوز : رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم گفت: اعتیاد از جمله آسیب‌های موجود است و از مسیر اعتیاد بسیاری از آسیب‌های اجتماعی دیگر به خانواده‌ها وارد می‌شود بنابراین ارائه آموزش‌ها در زمینه پیشگیری از اعتیاد در دستور کار است.
پیگیری ارائه آموزش‌های لازم در زمینه پیشگیری از اعتیاد
پیگیری ارائه آموزش‌های لازم در زمینه پیشگیری از اعتیاد
به گزارش قم نیوز حسن مالکی‌نژاد امروز با اشاره به اقدامات انجام شده در پردیسان اظهار کرد: فضای خوبی در مساجد این منطقه ایجاد شده تا فعالیت‌های فرهنگی در این مکان‌ها انجام شود و همچنین با تجهیز مساجد به امکانات می‌توان از فضای موجود برای امور مختلف استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: برخی از مساجد اعلام آمادگی کردند تا از فضای پارک‌ها برای ارائه برنامه‌ها استفاده کنند و در کنار برنامه‌های ورزشی فعالیت فرهنگی نیز برگزار شود و سلامت و نشاط اجتماعی در این بخش پیگیری می‌شود تا در کنار استفاده از فضای سبز از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه برگزاری مسابقات فرهنگی از سوی کانون‌های فرهنگی مساجد، بسیج یا گروه‌های مختلف پیگیری می‌شود گفت: شورای شهر جایگاه حمایتی دارد و به طور مستقیم فعالیت اجرایی انجام نمی‌دهد بلکه بررسی امکانات برای برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و کلاس‌های آموزش خانواده را پیگیری می‌کند تا به درخواست و نیاز نهادها پاسخ داده شود.

وی با اشاره به آسیب‌های موجود در حاشیه شهرها گفت: اعتیاد از جمله آسیب‌های مهم است و از مسیر اعتیاد بسیاری از آسیب‌های اجتماعی دیگر به خانواده‌ها وارد می‌شود بنابراین برای معلمان و ائمه جماعات مساجد آموزش‌هایی برگزار می‌شود تا اطلاعاتی در زمینه بحث پیشگیری از اعتیاد کسب کنند و مباحث ضروری را به افراد دیگر منتقل کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjhmem.uqemtzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما