جمعه ۲۹ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب : 66652
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم:

3 جودوكار قم در اردوي تيم‌هاي ملي / سليم‌پور مسافر برزيل شد

قم نيوز : رئيس هیأت جودو، جوجيتسو و كوراش از راهيابي سه جودوكار قم به اردوي تيم‌هاي ملي نيروهاي مسلح، جوانان و بزرگسالان ايران خبر داد.
3 جودوكار قم در اردوي تيم‌هاي ملي / سليم‌پور مسافر برزيل شد
3 جودوكار قم در اردوي تيم‌هاي ملي / سليم‌پور مسافر برزيل شد
به گزارش قم نیوز مجید متقی امروز اظهار کرد: حسین سلیم‌پور جودوکار با اخلاق قم با موفقیت در مسابقات جودو انتخابی تیم ملی نیروهای مسلح و کسب عنوان قهرمانی این مسابقات به اردوی تیم ‌ملی جودو نیروهای مسلح کشور برای شرکت در پیکارهای جودو ارتش‌های جهان در برزیل راه یافت.

وی در ادامه به کسب عنوان سومی مسابقات جودو انتخابی تیم ملی بزرگسالان کشور توسط جودوکار قم اشاره و عنوان کرد: یکی از چهره‌های با اخلاق این رشته مهدی باقری است که در وزن منهای ۸۱ کیلوگرم درخشش ویژه‌ای در رقابت‌ها داشت و موفقیت وی را به مربی زحمتکش وی استاد علی‌اصغر باقری و جامعه جودو قم تبریک می‌گویم.

رئیس هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم در ادامه از برگزاری آزمون دان این رشته در شهر قم خبر داد و یاد آور شد: آزمون دان یک تا پنج به میزبانی سالن کانون بسیج قم با حضور استاد قراگوزلو، نماینده و مدرس فدراسیون جودو کشور برگزار شد.

وی سپس با اشاره به انتصاب بابک ‌مهاجری به عنوان رئیس کمیته داوران فدراسیون از دعوت یکی دیگر از جودوکار قم به اردوی تیم ملی خبر داد و افزود: محمدقاسم رضاقلی‌گل نیز به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شده و این موفقیت با تبریک به به مربی پرتلاش وی استاد علی‌اصغر باقری یک دستاورد دیگر برای ما محسوب می‌شود.

متقی افزود: با توجه به به هماهنگی انجام ‌شده با کمیته داوران فدراسیون برای برگزاری دوره داوری درجه سه آقایان در قم، به واسطه برگزاری مسابقات لیگ، این دوره داوری روزهای دوم تا پنجم مرداد ماه برگزار می‌شود و هماهنگی‌های آن توسط سعید معتضدی مسوول کمیته داوران انجام می‌شود.

وی همچنین به اردوی تیم‌های رده‌های پایه هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم اشاره و عنوان کرد: اردوی تمرینی تیم‌های رده‌های نوجوانان و جوانان قم زیر نظر استاد والی و استاد حسین فیروزی در سالن جودو باشگاه کانون بسیج برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcewp8p.jh8pni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما