دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 66795
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم مطرح کرد:

رونمایی از پوستر جشنواره آوای انقلابی/مساجد کانون تحولات انقلابی است

قم نيوز : مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با اشاره به جایگاه مساجد در تصمیم گیری‌ها، گفت: مساجد بعنوان پایگاه انقلاب بوده‌اند، که تحولات انقلابی در آن‌ها صورت گرفته است، ما باید این الگو را در نظر بگیریم، که مساجد استان در چه سطحی هستند.
رونمایی از پوستر جشنواره آوای انقلابی/مساجد کانون تحولات انقلابی است
رونمایی از پوستر جشنواره آوای انقلابی/مساجد کانون تحولات انقلابی است
به گزارش قم نیوز مجید رفیعی ظهر امروز در نشست خبری جشنواره چله سرو، با اشاره به اینکه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره‌هایی در سطح استان برگزار می‌شود، گفت: برای شهر قم، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مانند یک مسابقه برای مؤسسات و نهادهای فرهنگی است، تا تجربه‌هایی را که در این چند سال کسب کرده‌اند و نیروهایی را که تربیت کرده‌اند را نشان دهند.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه شهر قم باید شاخص و الگو در سطح کشور باشد، ادامه داد: با برگزاری این جشنواره‌ها، به دنبال این هستیم، که محصولاتی که در حوزه‌های فرهنگی تولید می‌شود را در سطح استان عرضه کنیم.
رفیعی با اشاره به اینکه در هفته گذشته با حضور حجت‌الاسلام سیدعلی خمینی از پوستر شاخص انقلابی رونمایی شد، اظهار کرد: مساجد بعنوان پایگاه انقلاب بوده‌اند، که تحولات انقلابی در آن‌ها صورت گرفته است، ما باید این الگو را در نظر بگیریم، که مساجد استان در چه سطحی هستند.
وی با بیان اینکه باید مستند سازی صورت بگیرد، گفت: باید با برگزاری جشنواره‌های کشوری، بررسی کنیم که که با توجه به نیاز امروز جامعه، در حوزه‌های مختلف، مساجد به چه نحوی عمل کرده‌اند، و آن مساجد بعنوان الگو نشان داده شوند.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه امروز از دومین جشنواره بعنوای آوای انقلابی رونمایی شده است، ادامه داد: مذاکراتی انجام شده است تا مجموعه‌های فرهنگی در کنار جشنواره‌های مختلف قرار بگیرند، که در جشنواره آوای انقلابی، کانون فرهنگی مساجد، اقدام به برگزاری مراسمات می‌کند.
رفیعی با اشاره به اینکه مساجد قم در حوزه‌های مختلف فرهنگی با کانون‌ها همکاری می‌کنند، ادامه داد: مذاکراتی صورت گرفته است تا در این حوزه‌ها از بسیج مساجد هم کمک گرفته شود، که اقدام بسیار مبارکی است، که باید استمرار داشته باشد.
وی با اشاره به بمباران اتوبوس دانش آموزان گروه سرود مدرسه قطب راوندی توسط هواپیماهای عراقی، گفت: این جشنواره آوای انقلابی، با یاد این شهیدان برگزار خواهد شد، و پوستر این جشنواره توسط پدر شهید رسولی رونمایی خواهد شد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه انتظارات از شهر قم بسیار بالا است، ادامه داد: تا 13 آبان سالروز مبارزه با استکبار، تمام آثار جمع آوری می‌شود، و در بازه 9 تا 19 دی ماه اکران عمومی این آثار در قالب کاروان‌های فرهنگی در سطح شهر برگزار خواهد شد. 137
https://qomnews.ir/vdccpmqe.2bqeo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما