دوشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۵
کد مطلب : 67094

کشف یک فرد گورکن برای نخستین بار در قم

قم نيوز : رئیس اداره حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: یک فرد گورکن که برای نخستین بار در استان قم مشاهده شده است، متأسفانه پس از ضرب و شتم از سوی مردم، کشف و در طبیعت رهاسازی شد.
کشف یک فرد گورکن برای نخستین بار در قم
به گزارش قم نیوز محمدرضا عابدی مقدم در سخنانی اظهار داشت: یک فرد گورکن در یکی از مناطق قم متأسفانه توسط افرادی مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود که توسط یکی از دوستداران طبیعت نجات یافت.

رئیس اداره حیات وحش اداره کل حفاظت از محیط زیست استان قم افزود: پس از دریافت گزارش از این فعال زیست محیطی، مأموران محیط زیست به محل مراجعه کرده و پس از تحویل گرفتن گورکن و حصول اطمینان از سلامت آن، این جانور وحشی را که برای نخستین بار در استان قم مشاهده شده است، در طبیعت رهاسازی می کنند.

عابدی مقدم تصریح کرد: از همشهریان محترم تقاضا می کنیم در صورت مشاهده جانوران وحشی، از آزار رساندن به حیوان شدیدا خودداری کرده و مراتب را جهت نجات و زنده گیری و رهاسازی جانور در دامان طبیعت با شماره تلفن 32602981 در میان بگذارند.

گورکن‌ها از جمله جانوران بومی قم نیستند و حضور یک فرد گورکن در قم اتفاق نادری است که حامیان محیط زیست را خوشحال کرده است.

انتهای پیام / 105
 
https://qomnews.ir/vdcfjxdv.w6de1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما