پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : 67269
منبع : خبرگزاری ايرنا
مدیرکل ثبت احوال:

7944 نوزاد در قم متولد شد

قم نيوز : مدیرکل ثبت احوال قم گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه، هفت هزار و 944 نوزاد در قم متولد شد که تعداد نوزادان پسر در مقایسه با نوزادان دختر، چهار درصد افزایش یافته است.
7944 نوزاد در قم متولد شد
7944 نوزاد در قم متولد شد
به گزارش قم نیوز خلیل مرادی روز پنجشنبه افزود: در این مدت چهار هزار و 100 نوزاد پسر و سه هزار و 844 نوزاد دختر متولد شده است.

وی افزود: آمار تولد از ابتدای امسال تا پایان تیرماه نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته که هشت هزار و 366 مورد بوده است، کاهش پنج درصدی را نشان می دهد.

مدیرکل ثبت احوال استان قم ادامه داد: در نام های پسران علی، امیرعلی، محمدحسین، امیرعباس و امیرحسین و در نام های دختران فاطمه، زهرا، زینب، حلما و ریحانه جزو بیشترین نام های انتخابی توسط والدین بوده است.

مرادی همچنین از کاهش 6 درصدی آمار ازدواج در قم خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تا پایان تیرماه، 2 هزار و 863 مورد ازدواج به ثبت رسیده است که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.


وی گفت: در مدت مشابه سال گذشته 2 هزار و 946 مورد ازدواج در قم به ثبت رسیده است.

مرادی با اشاره به کاهش یک درصدی وفات در استان قم گفت: امسال یک هزار و 967 مورد وفات در قم به ثبت رسید که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته که یک هزار و 981 مورد بوده است کاهش یافته است.

جمعیت استان قم در سرشماری سال 95، یک میلیون و 292 هزار و 283 تن اعلام شده است.


انتهای پیام /138
https://qomnews.ir/vdcjh8em.uqeamzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما