يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 68095
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم:

آغاز دوره‌های آموزشی ویژه باغبانان فضای سبز شهر قم

قم نيوز : مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از آغاز دوره‌های آموزشی ویژه باغبانان فضای سبز شهر قم خبر داد.
آغاز دوره‌های آموزشی ویژه باغبانان فضای سبز شهر قم
آغاز دوره‌های آموزشی ویژه باغبانان فضای سبز شهر قم
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان با بیان اینکه سازمان پارک‌ها در حوزه آموزش اقدامات گسترده‌ای را در برنامه‌ دارد، اظهار کرد: بخشی از آموزش‌های سازمان مرتبط با کارشناسان در امور آب، گیاه‌پزشکی، کاشت و... است، تفاهم‌نامه‌ای با سازمان نظام مهندسی کشاورزی منعقد شده و هر دو هفته یکبار دوره‌های ویژه برای کارشناسان برگزار می‌شود.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به ضرورت آموزش باغبانان شهر، خاطرنشان کرد: بیش از هزار و 500 باغبان فضای سبز در شهر قم داریم که در 25 پیمان نگهداری فضای سبز فعالیت می‌کنند و قرار است دوره‌های آموزشی فصلی برای آنها برگزار شود.
جوادیان با اشاره به اهمیت کاهش مصرف آب، تصریح کرد: در این زمینه در دو نوبت صبح و بعداز ظهر دوره‌ آموزشی اهمیت مدیریت بهینه مصرف آب، جلوگیری از هدررفت آب و... برگزار می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه آموزش‌های باغبانان در 50 جلسه پیش‌بینی شده است، گفت: تمام باغبانان، به زودی آموزش جلوگیری از هدررفت آب را می‌بینند و این دوره‌ها اجباری است.
جوادیان با اشاره به کمبود منابع آبی، یکی از اقدامات ویژه سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری را در راستای کاهش مصرف آب و مدیریت منابع موجود عنوان کرد و افزود: با توجه به شرایط اقلیمی شهر قم و کمبود فضای سبز علاوه بر جلوگیری از افزایش استفاده از آب، با بهینه‌سازی مصرف باید به دنبال توسعه فضای سبز نیز باشیم و این رویکرد در سال‌های اخیر در دستور کار مدیریت شهری بوده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchmvn-.23n6wdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما