دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب : 68132
منبع : خبرگزاری مهر
با پیروزی در همه مسابقات؛

تیم راگبی قم قهرمان مسابقات نوجوانان کشور شد

قم نيوز : رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم از قهرمانی تیم راگبی قم در مسابقات نوجوانان کشور خبر داد.
تیم راگبی قم قهرمان مسابقات نوجوانان کشور شد
تیم راگبی قم قهرمان مسابقات نوجوانان کشور شد
به گزارش قم نیوز سعید توکلی اظهار داشت: تیم راگبی استان قم در مسابقات نوجوانان کشور در گرگان موفق شد جام قهرمانی را بالای سر ببرد و موفقیت جدیدی برای راگبی قم و هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم به دست بیاورد.

وی افزود: قهرمانی تیم راگبی نوجوانان قم در مسابقات قهرمانی کشور در گلستان و انتخاب شدن ۶ بازیکن به اردوی تیم ملی و انتخاب شدن مهدی ناظم به عنوان بهترین بازیکن رقابت‌ها نشان دهنده توانایی و ظرفیت بسیار بالای استان قم در رشته راگبی است.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم گفت: تیم راگبی استان قم  با مربیگری حسن حیدر زاده از مربیان جوان و پرکار استان قم در این رقابت‌ها ۴ بازی برگزار کرد که هر ۴ مسابقه خود را با پیروزی پشت سر گذاشت و این، دومین بار است که تیم راگبی استان قم در این رده سنی قهرمان کشور می‌شود.

توکلی بیان داشت:  علی لطفی بازیکن ارزنده راگبی استان قم نیز به عنوان بهترین بازیکن نوجوان ایران انتخاب شد در حالی که این مسابقات، پنجمین دوره مسابقات نوجوانان کشور بود که برگزار می‌شد و هدف از برگزاری این مسابقات، پایه سازی برای آینده راگبی ایران است.

وی عنوان کرد: استان قم در رشته راگبی پیشینه مناسبی دارد و پیش از این چند راگبی باز قمی در سال‌های اخیر در تیم ملی کشورمان حضور داشته‌اند.

انتهای پیام/ 139
https://qomnews.ir/vdcj8vem.uqeotzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما