سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب : 68181
منبع : خبرگزاری مهر
دبیر هیئت کشتی قم:

کشتی‌گیر قمی گزینه اعزام به مسابقات جهانی اسلواکی است

قم نيوز : دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: علیرضا نجاتی، کشتی‌گیر قمی گزینه اعزام به مسابقات جهانی کشتی جوانان در اسلواکی است.
کشتی‌گیر قمی گزینه اعزام به مسابقات جهانی اسلواکی است
کشتی‌گیر قمی گزینه اعزام به مسابقات جهانی اسلواکی است
به گزارش قم نیوز احمد رضایی در گفتگویی اظهار داشت: مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان اواخر تابستان در اسلواکی برگزار می‌شود و یک کشتی گیر قمی در اردوی تیم ملی برای حضور در این رقابت مهم بین المللی حضور دارد.

وی افزود: علیرضا نجاتی کشتی‌گیر قمی که پیش از این در رده‌های سنی پایه بارها افتخار آفرینی کرده است برای حضور در این رقابت‌ها عزم خود را جزم کرده و هم اکنون در راه آمادگی برای حضور در مسابقات جهانی جوانان در تمرین تیم ملی کشتی جوانان حاضر شده است.

دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان تا ۷ شهریورماه در خانه کشتی محمد بنا مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود و در وزن ۶۰ کیلوگرم علیرضا نجاتی از قم برای شرکت در این اردو فراخوانده شده است.

رضایی بیان داشت: رقابت‌های کشتی قهرمانی جوانان جهان روزهای ۲۶ شهریور تا اول مهرماه در شهر ترناوا کشور اسلواکی برگزار خواهد شد و علاوه بر این مسابقات، امیدواریم کشتی قم امسال در رقابت‌های جهانی زیر ۲۳ سال نیز نمایندگانی داشته باشد.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود عنوان کرد: در مسابقات کشتی اجرای فنون  خردسالان کشور در کنگاور استان کرمانشاه تیم کشتی خردسالان قم در گروه سوم این رقابت‌ها، پس از تیم‌های اصفهان و کردستان سوم شد.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcdff09.yt0jj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما