پنجشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 68243
منبع : خبرگزاری تسنیم

دست‌وپنجه نرم کردن نماینده قم در لیگ برتر فوتسال با مشکلات مالی

قم نيوز : تیم فوتسال سوهان محمد سیما این روزها علی‌رغم بازی‌های درخشان در لیگ برتر با توجه به مشکلات مالی مجبور به تغییراتی در تیم شده است.
دست‌وپنجه نرم کردن نماینده قم در لیگ برتر فوتسال با مشکلات مالی
دست‌وپنجه نرم کردن نماینده قم در لیگ برتر فوتسال با مشکلات مالی
به گزارش قم نیوز در هفته‌های گذشته حواشی بسیاری زیادی که اغلب آن‌ها ریشه در مشکلات مالی داشته گریبان تنها نماینده لیگ برتری فوتسال قم را گرفته است.

در فصل جاری سوهان محمد سیما به عنوان حامی مالی این تیم وارد عمل شد اما بر اساس قرارداد این اسپانسر تنها هزینه‌های جاری تیم را پرداخت می‌کند و قراردادهای بازیکنان و کادر فنی بر عهده مدیرعامل خواهد بود.

بر اساس اقدامات صورت گرفته تاکنون حدود ده درصد از مبالغ قرارداد بازیکنان پرداخت‌شده است و به دلیل مشکلات مالی باشگاه قادر به پرداخت  باقی‌مانده آن نخواهد بود.

در شرایطی که تیم سوهان محمد سیما با مشکلات مالی دست‌وپنجه نرم می‌کند، مجموعه مدیریتی تصمیم بر تغییر در تیم گرفتند تا شاید اوضاع کمی سروسامان یابد.

به همین ترتیب علیرضا دژگامه به عنوان جانشین رسول قلی زاده سمت مدیرعاملی را عهده‌دار شد تا وی نیز یکی از حامیان مالی تیم تلقی شود که البته دژگامه در زمان آمدن توانسته مبلغی را به عنوان پاداش پیروزی برابر آذرخش به اعضای تیم پرداخت کند.

رسول قلی‌زاده درباره این تغییرات در گفت‌وگو با ‌تسنیم اظهار داشت: تیم از نظر فنی بسیار در شرایط خوبی به سر می‌برد اما تنها مسئله‌ای که ما را آزار می‌دهد مشکلات مالی است و به همین جهت در حال حاضر نمی‌توانم قولی به مردم قم بابت قهرمانی بدهم.

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه سوهان محمد سیما با بیان اینکه چنان چه مشکلات مالی تیم حل شود می‌توانیم روی سکو قرار بگیریم، افزود: تاکنون 8.5 درصد از مبالغ قرارداد بازیکنان از محل حمایت اداره کل ورزش و جوانان قم پرداخت‌شده اما در زمینه تأمین قراردادها مشکل داریم که با آمدن مدیرعامل جدید امیدواریم این مسائل برای همیشه برطرف شود.

وی گفت: همکاری سوهان محمد سیما در زمینه ایاب و ذهاب و اسکان است و قطعاً تا پایان فصل در این زمینه مشکلی نداریم اما دغدغه ما دستمزد بازیکنان است.

قلی زاده درباره حضور استاندار قم در تمرینات این تیم نیز توضیح داد: استاندار قم پیش از بازی با آذرخش به سالن آمد و تا اینجای کار از عملکرد تیم رضایت داشتند که به همین علت قرار شد مبلغی به عنوان پاداش به بازیکنان و کادر فنی تعلق بگیرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc1iqe.2bq408laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما