يکشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 68347
منبع : خبرگزاری مهر
مدیر کل ورزش و جوانان قم:

اعتبار مالی هیئت‌های ورزشی استان قم افزایش یافته است

قم نيوز : مدیر کل ورزش و جوانان قم با بیان این که اعتبار مالی هیئت‌های ورزشی استان قم افزایش پیدا کرده است، گفت: در تخصیص اعتبارها محدودیت نداریم اما این اعتبار برنامه محور تخصیص پیدا می‌کند.
اعتبار مالی هیئت‌های ورزشی استان قم افزایش یافته است
اعتبار مالی هیئت‌های ورزشی استان قم افزایش یافته است
به گزارش قم نیوز حسن عابدی در نشست خبری هفته دولت که شامگاه شنبه در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار شد، اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان از حضور تیم‌های قمی در لیگ‌ها حمایت می‌کند اما این تیم‌ها باید آورده مالی داشته باشند و اداره ورزش و جوانان نیز در این صورت، از نظر مالی به یاری این تیم‌ها خواهد آمد.

وی افزود:  در سال ۹۵، ۱۳ مدال و در سال ۹۶، ۲۱ مدال آسیایی و در آمار مدال‌های جهانی، در سال ۹۵، ۱۵ مدال و در سال ۹۶، ۱۳ مدال کسب کرده‌ایم. در بخش ورزشکاران دعوت شده به تیم‌های ملی، تعداد ۱۶۲ ورزشکار دعوت شده به ۱۸۳ مورد رسیده و در اعضای نهایی تیم‌های ملی از عدد ۴۷ نفر به ۵۶ نفر رسیده‌ایم. ضمن این که آمار ورزشکاران سازمان یافته استان قم در سال ۹۶ با افزایشی ۴ هزار نفری به ۴۴ هزار نفر افزایش یافته است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: ورزش قم در ۲ سال اخیر، استان برتر کشور در بین استان‌های هم سطح قرار گرفته است و تعجب می‌کنم کجای این عملکرد ضعیف است که از سوی برخی افراد، از ما و هیئت‌های ورزشی بابت ضعف در عملکرد انتقاد می‌شود. به هر انتقادی به عنوان نظر شخصی احترام می‌گذارم اما توقع دارم اگر مسئله‌ای مطرح می‌شود به صورت کارشناسی و با مراجعه به آمار و مستندات باشد.

عابدی بیان داشت: افزایش پلکانی اعتبار مالی هیئت‌های ورزشی استان قم در ۴ سال اخیر رخ داده به طوری که در سال ۹۳، حدود یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان، در سال ۹۴ یک میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان، در سال ۹۵، ۲ میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان و در سال ۹۶، ۳ میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان به هیئت‌های ورزشی پول پرداخت شده است.

وی افزود: به تمام رؤسای هیئت‌های ورزشی قم نیز اعلام شده که در تخصیص اعتبارها محدودیت نداریم اما با برنامه منطقی و توجیه پذیر که در کارگروه ورزش استان قم تصویب شود و خروجی داشته باشد، منابع مالی را تأمین می‌کند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم تأکید کرد: یکی از وظایف رؤسای هیئت‌ها جذب حامی مالی است و رئیس هیئت ورزشی ما باید این توانایی را باید در خود ببیند که می‌تواند حامی مالی جذب کند و بعد اقدام به ثبت نام برای ریاست هیئت ورزشی کند.


انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdchqxn-.23n6kdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما