چهارشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب : 68475
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر آموزش و تبلیغ مسجد مقدس جمکران خبر داد

طنین انداز شدن نوای لبیک یا مهدی(عج) در اعتاب مقدسه

قم نيوز : مسجد مقدس جمکران به دبیرخانه اعتاب مقدسه پیشنهاد داده که در این روز در اعتاب مقدس ایران، عراق و سوریه آیین بیعت با امام زمان(عج) برگزار شود و به این منظور متن بیعت نامه را نیز ضمن نامه ارسال کرده که امیدواریم این برنامه نیز عملی شده و نوای لبیک یا مهدی(عج) در تمام اعتاب طنین انداز شود.
طنین انداز شدن نوای لبیک یا مهدی(عج) در اعتاب مقدسه
طنین انداز شدن نوای لبیک یا مهدی(عج) در اعتاب مقدسه
به گزارش قم نیوز قاسم صبری امروز با به تشریح برنامه‌های مدیریت آموزش و تبلیغ مسجد مقدس جمکران برای بزرگداشت عید غدیر پرداخت و اظهار کرد: راه اندازی ایستگاه‌های تخصصی امام شناسی با حضور اساتید متخصص در موضوع امامت، ولایت و مهدویت برنامه‌ای است که در روز عید غدیر و همزمان با برپایی کاروان پیاده روی غدیر تا ظهور به اجرا می‌رسد.

وی ادامه داد: روحانیون مبلغ در ایستگاه‌های تعبیه شده در ورودی‌های مسجد مسقر شده و به سوالات زائران مسجد مقدس جمکران در خصوص امامت، ولایت و مهدویت پاسخ خواهند داد.

مدیر آموزش و تبلیغ مسجد مقدس جمکران از برگزاری جنگ غدیر در صحن جامع مهدوی خبر داد و گفت: این جنگ به صورت خانوادگی اجرا می‌شود. همچنین ویژه برنامه‌هایی برای کودکان در مرکز گل نرگس و برای نوجوانان در مرکز جوانه‌های انتظار از ساعت 17  روز عید تا ساعت 24 توسط کارشناسان این مراکز با موضوع ولایت و غدیر برگزار خواهد شد.

صبری افزود: با هماهنگی صورت گرفته 20 کاروان راهیان جمکران به صورت نمادین در شام عید غدیر از شهر‌های اطراف در مسجد مقدس جمکران حاضر شده و با امام زمان(عج) در این روز تجدید بیعت می‌کنند.

وی گفت: در پایان مراسم پیاده روی، روحانیون برای ایراد عقد اخوت بین دو خواهر یا دو برادر دینی در جایگاه‌های پاسخگویی به سوالات دینی حاضر شده و عقد اخوت با هدف ترغیب بر ایجاد برادری و همزیستی مسالمت آمیز بین مومنین با شرایط شرعی بیان شده قرائت خواهد شد.

مدیر آموزش و تبلیغ مسجد مقدس جمکران از اجرای پرده خوانی واقعه غدیر در صحن رسول اعظم(ص) در شب و روز عید غدیر خبر داد و گفت: بروشوری با عنوان امام مهدی(عج) در خطبه غدیر تهیه و ذیل آن نیز مسابقه ای برگزار شده است که 5 هزار نسخه از آن در محل اجرای نمایش واقعه غدیر در پردیسان و مابقی در صحن‌های مسجد مقدس جمکران توزیع خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسجد مقدس جمکران به دبیرخانه اعتاب مقدسه پیشنهاد داده که در این روز در اعتاب مقدس ایران، عراق و سوریه آیین بیعت با امام زمان(عج) برگزار شود و به این منظور متن بیعت نامه را نیز ضمن نامه ارسال کرده که امیدواریم این برنامه نیز عملی شده و نوای لبیک یا مهدی(عج) در تمام اعتاب طنین انداز شود.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcjixem.uqeoazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما