شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : 68560
منبع : ایسنا

افزایش تعامل جهاددانشگاهی و بانک تجارت قم

قم نيوز : مدیران جهاددانشگاهی و مدیر امور شعب بانک تجارت استان قم بر لزوم افزایش همکاری های مشترک این دو نهاد تاکید کردند.
افزایش تعامل جهاددانشگاهی و بانک تجارت قم
افزایش تعامل جهاددانشگاهی و بانک تجارت قم
به گزارش قم نیوز دکتر محمد حیدری رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم به همراه معاونین پشتیبانی و فرهنگی و آموزشی این نهاد با حضور در مدیریت امور شعب بانک تجارت استان قم در خصوص ظرفیت های همکاری این دو نهاد به گفتگو پرداختند.

در این مراسم دکتر محمد حیدری رئیس واحد استان قم با اشاره به ظرفیت های جهاددانشگاهی واحد استان قم با ذکر این مطلب که این نهاد از رویش های اصیل انقلاب اسلامی است گفت: این نهاد انقلابی جریانی مبارک بود که توانسته است در عرصه های مختلف علمی و آموزشی و فنی و پژوهشی و شتاب دهی به جریان تولید علم در کشور و رفع نیازهای استراتژیک نظام موفق عمل کند.

در این مراسم همچنین خسرو شعبانی نائینی مدیر امور شعب بانک تجارت استان قم نیز در سخنانی با اشاره به فعالیت های اجرایی و آموزشی و ... این بانک، بر لزوم افزایش همکاری های بین دو نهاد به منظور ارتقا سطح آموزش های کاربردی کارمندان در حوزه های مختلف، افکار سنجی و...  تاکید کرد.

برگزاری دوره‎های آموزشی، اجرای طرح های مشترک جهت توسعه فعالیت های مرتبط به تسهیلات مرتبط با فعالان علمی و پژوهشی و... از جمله تفاهماتی بود که بین این دو نهاد علمی و مالی شکل گرفت.


انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdce7n8p.jh8vpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما