دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : 69249
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم مطرح کرد

کمبود 100 مدرسه در استان قم/احداث اردوگاه برای دانش آموزان قمی در مشهد

قم نيوز : مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: با کمبود 100 مدرسه در استان به خصوص مناطقی همچون بلوار غدیر، بلوار انسجام و پردیسان مواجه هستیم.
کمبود 100 مدرسه در استان قم/احداث اردوگاه برای دانش آموزان قمی در مشهد
کمبود 100 مدرسه در استان قم/احداث اردوگاه برای دانش آموزان قمی در مشهد
به گزارش قم نیوز حمیدرضا شیخ الاسلام امروز با اشاره به وضعیت واحدهای آموزشی استان قم اظهار کرد: با کمبود 100 مدرسه در استان به خصوص مناطقی همچون بلوار غدیر، بلوار انسجام و پردیسان مواجه هستیم، مدیران استان باید به فکر دانش آموزان باشند و زمین آموزشی را در اختیار ما قرار بدهند تا از ظرفیت خیرین برای احداث مدارس جدید استفاده کنیم.

وی ادامه داد: بسیاری از مدارس استان قم، دو شیفت هستند و با این وجود به صورت شبانه روزی در احداث مدارس تلاش کردیم، مدارس خیرساز در کمترین زمان ممکن در استان قم احداث می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم، کاهش آسیب‌های اجتماعی را سیاست آموزش و پرورش دانست و تصریح کرد: در این راستا دوره‌های آموزشی در زمینه پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر را برای دانش آموزان دبیرستانی برگزار می‌کنیم، تاثیر فضای مجازی بر روی دانش آموزان بالا است.

شیخ الاسلام با اشاره به وضعیت نیروهای انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان قم اظهار کرد: تعداد نیروهای ستادی این اداره کل 600 نفر است و این نیروها تعطیلی ندارند.

وی در خصوص وضعیت درسی دانش آموزان بیان کرد: نمرات دانش آموزان قمی در امتحان‌های کتبی بالاتر از میانگین کشوری است و استان قم رتبه چهارم کشور را در امتحانات کتبی کسب کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد: پنج هزار متر مربع زمین در مشهد داریم که به دنبال ایجاد یک اردوگاه برای دانش آموزان قمی در آن شهر هستیم.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcjh8em.uqehxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما