شنبه ۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب : 69621
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قم:

محصولات استخراج شده از گنجینه جنگ را به جامعه عرضه کنیم

قم نيوز : مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم گفت: بکوشیم که محصولات استخراج شده از گنجینه جنگ را به درستی به جامعه عرضه و معرفی کنیم.
محصولات استخراج شده از گنجینه جنگ را به جامعه عرضه کنیم
محصولات استخراج شده از گنجینه جنگ را به جامعه عرضه کنیم
به گزارش قم نیوز سرهنگ پاسدار احمد حسینی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ، جنگ ما یک گنج تمام ناشدنی است و لذا باید ما با شناخت درست ارزش و اهمیت این گنج، به استخراج آن و ارایه محصولاتش به جامعه بپردازیم.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس می بایست به عنوان یک الگوی موفق در معرفی مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر تهدید و تحریم دشمنان مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به این که دوران جنگ تحمیلی دارای ابعاد و عرصه های گوناگونی است که هنوز بخشی از آن به درستی برای جامعه تبیین و معرفی نشده است، گفت: ما اگر منصفانه و واقع بینانه تاریخ ایران را بنگریم، متوجه می شویم که در هیچ مقطع زمانی سطح ایثارگری مردم ایران، همچون سال های دفاع مقدس نبوده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قم با تاکید بر لزوم تبیین آموزه ها و دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل جدیدی که جنگ را ندیده و درک نکرده است، خاطرنشان کرد: اگر امروز می خواهیم بر مشکلات کشور چه در عرصه اقتصاد و چه در امور فرهنگی و اجتماعی و غیره فائق شویم باید به آرمان ها و ارزش هایی تاسی کنیم که رزمندگان ما با تکیه بر آن ها و البته عنایات الهی توانستند در برابر رژیم بعث عراق که بسیاری از کشورهای دنیا از او حمایت می کردند، ایستادگی کرده و از شرافت و عزت خود دفاع نمایند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdf909.yt0nx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما