پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : 70287
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
رئیس شورای اسلامی شهر قم:

سامانه 137 شهرداری باید تقویت شود

قم نيوز : رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: سامانه 137 نقطه عطفی برای شناسایی عملکرد حوزه‌های مختلف شهرداری است.
سامانه 137 شهرداری باید تقویت شود/137 نقطه عطفی برای شناسایی عملکرد حوزه‌های مختلف شهرداری است
سامانه 137 شهرداری باید تقویت شود/137 نقطه عطفی برای شناسایی عملکرد حوزه‌های مختلف شهرداری است
به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر قم از سامانه 137 شهرداری، با تاکید بر اینکه پاسخگویی محترمانه به مردم یکی از ضروریت‌های سامانه 137 است، اظهار کرد: تمام افراد فعال در سامانه 137 باید آموزش‌های لازم را دیده و با مردم برخورد مناسبی داشته باشند.

وی لزوم پیگیری مطلوب درخواست‌های مردمی و کسب رضایتمندی مردم را مورد توجه قرار داد و افزود: اطلاعات بسیار خوبی از ثبت پیام‌های مردمی می‌تواند کسب شود که باید به دنبال تحلیل جدی و موثر پیام‌های مردمی برای تصمیمات آینده مدیریت شهری باشیم.

رئیس شورای شهر قم با تاکید بر اینکه سامانه 137 نقطه عطفی برای شناسایی عملکرد حوزه‌های مختلف شهرداری است گفت: پیام‌های مردمی به راحتی گلوگاه‌های مشکل‌ساز در روند خدمت‌رسانی و مواردی که تولید نارضایتی در مردم می‌کند مشخص کرده و می‌تواند در تصمیم‌گیری‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

وی اهمیت معرفی هرچه بیشتر سامانه 137 به شهروندان را مورد توجه قرار داد و اذعان کرد: باید به دنبال تقویت سامانه 137 در شهرداری باشیم. سامانه 137 حلقه وصلی بین شهروندان و شهرداری است تا بتوانند خواسته‌ها، مشکلات و پیشنهادات را به راحتی با خادمان خود در میان بگذارند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcd5x05.yt0zj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما