دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 70424
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

اعزام بيش از 80 خادم اربعين و 5 دستگاه خودرو مکانيزه به کربلا

قم نيوز : مديرکل هماهنگي امور خدمات شهري شهرداري قم از اعزام بيش از 80 خادم اربعين و 5 دستگاه خودرو مکانيزه به کربلا براي خدمت‌رساني به زائرين خبر داد.
اعزام بيش از 80 خادم اربعين و 5 دستگاه خودرو مکانيزه به کربلا
اعزام بيش از 80 خادم اربعين و 5 دستگاه خودرو مکانيزه به کربلا
به گزارش قم نیوز سيدمحسن ميرهادي با اشاره به برنامه‌ريزي شهرداري براي اعزام خادمين اربعين به کشور عراق گفت: امسال نيز همچون برنامه چهارسال گذشته توفيق داريم تعدادي از خادمين شهرداري را به مسير نجف به کربلا براي خدمت‌رساني به موکب‌ها و زائرين اعزام کنيم.

وي با بيان اينکه اين خادمين وظيفه نظافت و جمع‌آوري پسماند در اين مسير را بر عهده دارند، تصريح کرد: همچنين امسال بر حوزه فرهنگ سازي نيز تاکيد داريم تا خادمين موکب‌ها بيشتر متمرکز بر تامين مواد غذايي و استراحت زائرين باشند.

ميرهادي با بيان اينکه بيش از 50 دستگاه اتوبوس بين‌شهري نيز در مرز مهران مستقر شده و حمل و نقل زائرين تا پايانه مرزي را انجام مي‌دهند افزود: در حوزه انتقال پسماندها نيز ماشين‌آلات مکانيزه اعزام شده تا خدمت‌رساني روند بهتري داشته باشد.

وي گفت: بيش از 80 نيروي پاکبان شهرداري به صورت داوطلبانه به کربلا اعزام خواهند شد و پيش‌بيني اعزام 3 دستگاه خودرو پرس پسماند و دو دستگاه باب‌کت و... انجام شده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgtt9u.ak9zx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما