سه شنبه ۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : 70612
منبع : خبرگزاری مهر
در لیگ دسته دوم فوتسال؛

تیم دلسوختگان اهل بیت قم به دیدار نماینده آران و بیدگل می‌رود

قم نيوز : فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال از این هفته آغاز می‌شود و در هفته اول، تیم دلسوختگان اهل بیت قم به دیدار نماینده آران و بیدگل می‌رود.
تیم دلسوختگان اهل بیت قم به دیدار نماینده آران و بیدگل می‌رود
تیم دلسوختگان اهل بیت قم به دیدار نماینده آران و بیدگل می‌رود
به گزارش قم نیوز تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم که توانست از مسابقات زیر گروه به دسته دوم فوتسال ایران صعود کند از این هفته کار خود را در فصل جدید لیگ دسته دوم آغاز خواهد کرد.

تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم، نماینده استان در لیگ دسته دوم فوتسال ایران نخستین دیدار خود در این رقابت‌ها را روز جمعه ۱۱ آبان از ساعت ۱۸ برابر تیم هیئت فوتبال آران و بیدگل برگزار می‌کن در حالی که پاس تهران، پدیده فیروزکوه، هیئت فوتبال شهرکرد و پیمان شاهرود دیگر هم گروهی‌های تیم دلسوختگان اهل بیت قم هستند.

تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم در دیدار فینال مسابقات زیر گروه لیگ دسته دوم فوتسال ایران برابر نماینده فیروزکوه به میدان رفت و این تیم را شکست داد تا پس از چند سال حضور پی در پی در مسابقات زیر گروه سرانجام قهرمان این رقابت‌ها شود و قم را در تمامی لیگ‌ها از لیگ برتر گفته تا دسته دوم صاحب تیم کند.

بازیکنان نماینده قم در لیگ دسته دوم را فوتسالیست‌های بومی قم تشکیل می‌دهند و تکیه این تیم بر بازیکنان قمی نشان از غنای بالای فوتسال در استان قم و نزد جوانان قمی دارد. این در شرایطی است که تیم الماس شهر در لیگ دسته اول و سوهان محمد سیما در لیگ برتر نیز به بازیکنان بومی اتکا دارند.

لیگ دسته دوم فوتسال ایران در ۶ گروه ۶ تیمی برگزار می‌شود که از هر گروه ۲ تیم به مرحله دوم صعود می‌کنند و ۱۲ تیم راه یافته به این مرحله در ۲ گروه ۶ تیمی قرار می‌گیرند که باز هم از هر گروه ۲ تیم به مرحله سوم صعود می‌کنند و مسابقات دوره‌ای در مرحله سوم، تکلیف ۲ تیم راه یافته به لیگ دسته اول را مشخص می‌کند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcf0vde.w6dxyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما