يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب : 70915
منبع : خبرگزاری فارس
در تركيب تيم ملي زير 20 سال انجام مي‌شود

اعزام فوتساليست قم به مسابقات قهرماني آسيا

قم نيوز : فوتساليست جوان و آينده‌دار استان قم براي همراهي تيم ملي ايران در مسابقات مرحله مقدماتي فوتسال زير 20 سال قهرماني آسيا انتخاب شد.
اعزام فوتساليست قم به مسابقات قهرماني آسيا
اعزام فوتساليست قم به مسابقات قهرماني آسيا
به گزارش قم نیوز اعلام اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران در حالی انجام شد که محمدجعفر گل تنها فوتسالیست قمی این اردو به شمار می‌رود، بازیکنی که فرصت همراهی تیم ملی ایران در المپیک 2018 جوانان جهان را از دست داد.

گل که از بازیکنان جوان و مستعد فوتسال قم به شمار می‌رود و در رقابت‌های جوانان کشور و اردوهای تیم ملی توانمندی‌های خود را به کادر فنی نشان داده، در جمع 20 بازیکن دعوت شده به اردوی جدید تیم ملی زیر 20 برای مرحله مقدماتی مسابقات 2019 قهرمانی آسیا آماده می‌شود.

این در حالی است که مرحله مقدماتی دومین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا از نهم تا پانزدهم آذرماه به میزبانی کشور ازبکستان برگزار می‌شود و حمید شاندیزی مربی تیم ملی زیر ۲۰ سال کشورمان به همین منظور بازیکنان مد نظر کادر فنی را به اردو دعوت کرده است.

در این اردو 20 بازیکن از استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس‌، ایلام، تهران، خراسان‌رضوی، خوزستان، کردستان، قم، تهران مازندران و مرکزی حضور دارند، در شرایطی که خراسان با پنج بازیکن دارای بیشترین نماینده است و از قم محمدجعفر گل به اردو دعوت شده است.

بازیکنان دعوت شده به این اردو از روز دوشنبه 21 آبان ماه باید تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی آغاز کنند، اردویی که چهار روز ادامه خواهد داشت تا تیم ملی فوتسال زیر 20 سال ایران خود را برای رویارویی با تیم‌های حاضر در گروه نخست مرحله مقدماتی آماده کند.

تایم ملی ایران در گروه نخست با تیم‌های ملی افغانستان و ترکمنستان هم‌گروه است، در حالی که ازبکستان، تاجیکستان و قرقیزستان در گروه دوم جای دارند و تیم‌های اول هر گروه به همراه برنده دوم هر گروه به مرحله نهایی بازی‌ها راه یابند، در شرایطی که مرحله پایانی این مسابقات تیر ماه سال 1398 در کشور ترکمنستان به انجام می‌رسد.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcbs9bz.rhbg8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما