پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 71108
منبع : خبرگزاری مهر
فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب(ع):

یادواره سردار زین الدین و ۶ هزار شهید قم برگزار می‌شود

قم نيوز : فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب(ع) از برگزاری یادواره سردار شهید زین الدین و ۶ هزار شهید استان قم در روز ۲۶ آبان خبر داد.
یادواره سردار زین الدین و ۶ هزار شهید قم برگزار می‌شود
یادواره سردار زین الدین و ۶ هزار شهید قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز سردار سید محمد تقی شاهچراغی پیش از ظهر پنج‌شنبه در نشست خبری که در آستانه هفته گرامیداشت بسیج برگزار شد، اظهار داشت: رسانه‌ها در طول ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات زیادی داشته‌اند و سپاه نیز از این همکاری‌ها استفاده کرده است.

وی گفت: اتفاف بزرگی که بعد از پیروزی اتقلاب اسلامی در کشور رخ داد تشکیل بسیج بود که هر چقدر از عمر انقلاب می‌گذرد نشان می‌دهد اثرگذاری بسیج بیشتر است.

فرمانده سپاه قم افزود: بسیج جمعیت فعال یک جامعه در عرصه‌های مختلف است و مردم در هر جایی که لازم است حضور داشته باشند،  حاضر هستند.

وی بیان داشت: بسیج در عرصه‌های خدمت رسانی و محرومیت زدایی در حوزه‌های اجتماعی برای کمک به کارگزاران نقش مکمل داشته است و هر کجا که کار نقص داشته مردم ورود پیدا کرده و در غالب بسیج، خدمات خود را ارائه می‌دهند.

سردار شاهچراغی ادامه داد: شهدا گل سرسبد بسیج هستند که در عرصه‌های مختلف دفاعی از سال‌های دفاع مقدس گرفته تا در عرصه جبهه مقاومت در راستای حفظ و حراست از مرزهای کشور در میدان حاضر شدند.

وی گفت: امروز بسیاری از شهدای مدافع حرم بسیجی هستند و این نشان از باور ایمانی و معنوی آنها است که افتخاری برای بسیج است که در این ایام می‌توانیم بازنگری بر نقش بسیج را داشته باشیم.

تلاش می‌کنند تا ناامیدی بر کشور حاکم شود

فرمانده سپاه قم با بیان اینکه امروز دشمنان تلاش می‌کنند تا ناامیدی بر کشور حاکم شود، افزود: بسیج در عرصه‌های مختلف با ارائه خدمات به مردم بدنبال خنثی کردن تلاش دشمنان است.

وی ادامه داد: در روز ۲۶ آبان ماه مراسم ییعت نیروهای مسلح با امام زمان(عج) به مناسبت آغاز امامت حضرت حجت(ع) برگزار می‌شود که سردار صفوی در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

سردار شاهچراغی با بیان اینکه در هفته بسیج ۴۰ عنوان در قالب ۳۸۰ برنامه برگزار می‌شود، گفت: یادواره سردار مهدی زین الدین و ۶ هزار شهید استان قم در روز یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مجتمع امام خمینی(ره) با سخنرانی سردار فدوی برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: مراسم غبار روبی گلزار شهدا در روز پنج شنبه در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) برگزار می‌شود تا یاد و خاطره آنان زنده باشد.

فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) ادامه داد: در حاشیه شهر قم و مناطق محروم استان ۲۷ پروژه هدف‌گذاری شده که از جمله آنان تکمیل مدرسه مسجد و ورزشگاه و خانه عالم، پروژه‌های آب رسانی روستاها هر آنچه که نیاز مردم بوده است که ۲۰ پروژه افتتاح می‌شود.

وی عنوان کرد: گروه‌های جهادی نیز در بسیج استان فعال هستند که در هفته بسیج ۵۰ گروه جهادی برای محلات شهری و روستاهای استان در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی و تربیتی و عمرانی و زیرساخت برنامه‌هایی خواهند داشت.

سردار شاهچراغی عنوان کرد: برنامه ریزی شده تا ۵ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی به اردوهای راهیان نور اعزام شوند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcg7q9u.ak9qz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما