شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 71146
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله علوی‌گرگانی: مدیران دانشگاه‌ها دانشجویان را با فلسفه ظهور آشنا کنند

قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان وظیفه مسئولان در زمینه ترویج معارف دینی بین جوانان را رسالت مهمی برشمرد و گفت: مدیران دانشگاه‌ها باید برنامه‌های فرهنگی و دینی بیشتری برای دانشجویان برگزار کرده و آن‌ها را با فلسفه ظهور آشنا کنند.
آیت‌الله علوی‌گرگانی: مدیران دانشگاه‌ها دانشجویان را با فلسفه ظهور آشنا کنند
آیت‌الله علوی‌گرگانی: مدیران دانشگاه‌ها دانشجویان را با فلسفه ظهور آشنا کنند
به گزارش قم نیوز آیت الله علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار مدیران دانشگاه صنعتی استان قم اظهار داشت: خداوند برای هدایت انسان‌ها انبیای الهی و معصومین (ع) را فرستاد و امام زمان (عج) آخرین وصی از طرف خداوند است که برای هدایت جامعه است.

وی افزود: باید جوانان را از وجود مبارک امام زمان (عج) و اهداف این امام همام آگاه کنیم، بیش از هزار سال از غیبت امام زمان(عج) می‌گذرد و برخی منکر وجود امام زمان (عج) شدند که باید علت تأخیر و اهداف غیبت حضرت مهدی (عج) برای نسل جوان روشن شود.

مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر لزوم آشنایی جوانان با امام زمان (عج) تصریح کرد: این‌که چگونه امام زمان‌(عج) جامعه بشری را از گمراهی نجات می‌دهد باید برای جوانان تبیین شود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه وظیفه مسئولان در زمینه ترویج معارف دینی بین جوانان را رسالت مهمی برشمرد و بیان کرد: مدیران دانشگاه‌ها باید برنامه‌های فرهنگی و دینی بیشتری برای دانشجویان برگزار کرده و آن‌ها را با فلسفه ظهور آشنا کنند.

آیت‌الله علوی‌گرگانی با اشاره به لزوم رفع مشکلات دانشجویان عنوان کرد: خوابگاه دانشجویان با مشکلاتی روبه‌رو است و باید دولت در این زمینه اهتمام داشته باشد و مشکلات دانشجویان را رفع کند.

وی افزود: انسانی رستگار و سعادت مند است که هم دین داشته باشد و هم آخرت و باید نسل جوان را در هر دو موضوع به خوبی تربیت کرد.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdciqzay.t1az52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما