دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۷
کد مطلب : 71233
منبع : خبرگزاری فارس
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

80 درصد جمعیت کشور دوران انقلاب را درک نکردند

قم نيوز : قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه در طول چهار دهه اخیر شاهد فشار دشمنان بر ملت ایران از راه‌های مختلف بودیم گفت: 80 درصد از جمعیت کشورمان دوران پیش از انقلاب اسلامی را درک نکردند.
80 درصد جمعیت کشور دوران انقلاب را درک نکردند/ 300 شبکه ماهواره ای به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام هستند
80 درصد جمعیت کشور دوران انقلاب را درک نکردند/ 300 شبکه ماهواره ای به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام هستند
به گزارش قم نیوز نصرت الله لطفی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به نزدیکی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمن انواع توطئه‌ها را برای براندازی نظام اسلامی در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب تدارک دیده است که این توطئه‌ها همچون گذشته شکست می‌خورد.

وی ادامه داد: دشمنان با استفاده از 300 شبکه ماهواره ای به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی و ضربه زدن به اعتماد مردم نسبت به این نظام هستند، در این راستا باید به دنبال پاسخ به شبهات به صورت منطقی، مستدل و باورپذیر باشیم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صرفا منحصر به برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های بزرگداشت نیست، بلکه برنامه‌های بصیرت افزایی به این مناسبت برگزار می‌شود.

لطفی با اشاره به حضور مردم در مراسم 13 آبان اظهار کرد: امسال حضور مردم در این مراسم در سراسر کشور پرشورتر از سال‌های گذشته بود، این حضور بعد از ماه‌ها فشارهای اقتصادی و شروع تحریم‌های آمریکا و سیاه نمایی ها رخ داد.

وی ادامه داد: صدا و سیما تمام امکانات خودش را برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب بسیج کرده است و باید اصحاب رسانه به وظیفه خود در خصوص روشنگری و مقابله با اقدامات دشمنان در این مناسبت عمل کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: 80 درصد از جمعیت کشورمان دوران پیش از انقلاب اسلامی را درک نکردند، در طول چهار دهه اخیر شاهد فشار دشمنان بر ملت ایران از راه‌های مختلف بودیم، اما با این وجود ملت ایران با فشارهای اقتصادی، فرهنگی و سیاسی دشمنان مقابله و ایستادگی کرد.

لطفی با اشاره جنگ نرم دشمنان اظهار کرد: باید مصادیق جنگ نرم دشمنان را احصاء کنیم، اینکه مدیران نظام جمهوری اسلامی را افراد فاسد بدانیم و آن‌ها را به فساد اقتصادی متهم کنیم افتخار نیست،

وی خاطرنشان کرد: در ستاد مرکزی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 21 کارگروه در سطح ملی و 13 کارگروه در سطح استان‌ها از جمله قم تعریف شد، از جمله این کارگروه‌ها در استان قم، کارگروه فرهنگی، کارگروه اجتماعی، کارگروه بهداشت و درمان و کارگروه محرومیت زدایی است و باید اصحاب رسانه از این کارگروه‌ها مطالبه گری داشته باشند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfm0de.w6dymagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما