سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 71276
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت ورزش‌های رزمی قم خبر داد؛

کسب ۵ مدال رزمی کاران قمی در مسابقات نین جوتسوی کشور

قم نيوز : رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از کسب ۵ مدال رزمی کاران قمی در مسابقات نین جوتسوی کشور خبر داد.
کسب ۵ مدال رزمی کاران قمی در مسابقات نین جوتسوی کشور
کسب ۵ مدال رزمی کاران قمی در مسابقات نین جوتسوی کشور
به گزارش قم نیوز علی یزدی اظهار داشت: مسابقات نین جوتسوی قهرمانی کشور در قزوین با حضور تیم‌هایی از استان مختلف کشور برگزار شد و نمایندگان استان قم مدال‌های متنوعی به دست آوردند.

وی افزود: در این رقابت‌ها سید علی آیت موفق شد مقام دوم  استایل بیکن جوتسو بزرگسالان راه به دست بیاورد و احسان هاشمی نیز صاحب مقام دوم استایل اوپن کمیته نوجوانان وزن منهای ۶۵ کیلوگرم شد.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم گفت: در این مسابقات در استایل بیکن جوتسوی جوانان، محمد کمالی اصل از تیم هیئت ورزش‌های رزمی استان قم به مقام سوم و مدال برنز دست پیدا کرد و مدال او یکی از ۳ مدال برنز قمی‌ها در این مسابقات بود.

یزدی بیان داشت: دیگر مدال‌های استان قم در استایل اوپن به دست آمد به طوری که محسن عزتی در استایل اوپن وزن منهای ۸۵ کیلوگرم کمیته جوانان به مقام سوم دست یافت و محسن کرمی نیز در همین بخش در کمیته وزن منهای ۸۰ کیلو به مدال برنز رسید.

وی عنوان کرد: ورزش‌های رزمی در استان قم علاقمندان زیادی دارد به طوری که آمار ورزشکاران این رشته‌ها در هر دو بخش مردان و زنان رو به فزونی است و تعدد سبک‌ها در این هیئت ورزشی سبب شده هیئت ورزش‌های رزمی هیئتی پرکار باشد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcceiqm.2bqsm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما