پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب : 71324
منبع : خبرگزاری فارس
استاد حوزه علمیه قم:

وجود روحانیون در دوران دفاع مقدس به رزمندگان قوت قلب می‌داد

قم نيوز : استاد حوزه علمیه قم گفت: وجود روحانیون در دوران دفاع مقدس موجب قوت قلب برای رزمندگان می‌شد، این رزمندگان برای جان فشانی به جبهه می‌رفتند و انتظاری نداشتند.
وجود روحانیون در دوران دفاع مقدس به رزمندگان قوت قلب می‌داد
وجود روحانیون در دوران دفاع مقدس به رزمندگان قوت قلب می‌داد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام داوود محقق کرکی ظهر امروز در مراسم رونمایی از کتاب آسمان نزدیک است در نگارستان اشراق با اشاره به لزوم تجلیل از شهدای روحانیت اظهار کرد: تعداد زیادی از شهدای روحانی جنگ تحمیلی بدون این که بگویند که طلبه هستند به جبهه می‌رفتند و شهید می‌شدند.

وی ادامه داد: حجت‌الاسلام والمسلمین بشردوست تاریخ جنگ تحمیلی است و او جزو فرماندهان قرارگاه‌ها در دفاع مقدس بود، این روحانی در عملیات‌های مختلف جنگ حضور داشت و رزمندگان را هدایت می‌کرد.

استاد حوزه علمیه قم افزود: تمام فرماندهان جنگ تحمیلی حجت‌الاسلام والمسلمین بشردوست را قبول داشتند و او بر این فرماندهان اثر گذاشت.

محقق کرکی جبهه را یک گنجینه دانست و تصریح کرد: هر کدام از رزمندگان و فرماندهان می‌توانند ابعادی را از دوران دفاع مقدس بازگو کنند، وجود روحانیون در جبهه برای همه رزمندگان و فرماندهان ملموس بود و جبهه را به حرکت درمی‌آورد.

وی خاطرنشان کرد: وجود روحانیون در دوران دفاع مقدس موجب قوت قلب برای رزمندگان می‌شد، این رزمندگان برای جان فشانی به جبهه می‌رفتند و انتظاری نداشتند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgtw9u.ak9qx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما