پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 71339
منبع : خبرگزاری فارس
فرمانده انتظامی استان قم اعلام کرد

اولویت گشت‌های عملیاتی رضویون پیشگیری از جرم و مقابله با سرقت

قم نيوز : فرمانده انتظامی استان قم اولویت گشت‌های عملیاتی رضویون را پیشگیری از جرم و مقابله با سرقت دانست و از ایجاد هماهنگی مطلوب بین نیروی انتظامی، سپاه و دستگاه قضایی خبر داد.
اولویت گشت‌های عملیاتی رضویون پیشگیری از جرم و مقابله با سرقت
اولویت گشت‌های عملیاتی رضویون پیشگیری از جرم و مقابله با سرقت
به گزارش قم نیوز سردار عبدالرضا آقاخانی عصر امروز در همایش مشترک گشت‌های عملیاتی رضویون در سالن شهید اخلاقی ستاد سپاه استان قم با اشاره به ارتباط نیروی انتظامی با بسیج اظهار کرد: تفاهم نامه بسیج با نیروی انتظامی در خصوص گشت‌های عملیاتی رضویون ریشه در رابطه عمیق بین این دو نهاد دارند، تفکر فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی تفکر بسیجی است و اغلب این پرسنل کارت بسیجی دارند.

وی ادامه داد: تفاهم نامه بسیج با نیروی انتظامی کمک به امنیت جامعه است و امروز هم خواسته مردم ارتقای امنیت و برخورد با جرایم مشهود است.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: تنها تفکر بسیجی گره گشای مشکلات امروز است، باید مدیران به این مساله توجه کنند، با تفکر بسیجی در دوران دفاع مقدس پیروز شدیم.

آقاخانی اولویت گشت‌های عملیاتی رضویون را پیشگیری از جرم و مقابله با سرقت دانست و تصریح کرد: امروز هماهنگی بی نظیری بین نیروی انتظامی، سپاه و دستگاه قضایی در استان قم وجود دارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcco1qm.2bqs18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما