دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 71682
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله علوی‌گرگانی: خواب دشمنان در زمینه جدا کردن جوانان از مراجع و علما تعبیر ندارد

قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه دشمن همواره به دنبال جدا کردن جوانان مؤمن و انقلابی از علما بوده است، گفت: خواب دشمنان در این زمینه تعبیر ندارد.
خواب دشمنان در زمینه جدا کردن جوانان از مراجع و علما تعبیر ندارد
خواب دشمنان در زمینه جدا کردن جوانان از مراجع و علما تعبیر ندارد
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای بسیج پاکداشت ورامین، با بیان اینکه سرچشمه انقلاب اسلامی از کنار تهران و منطقه ورامین بوده است، اظهار داشت: امیدواریم همین روحیه انقلابی و دین‌پروری در شما باقی‌مانده و فرزندان خود را حافظ و نگهدار انقلاب تربیت کنید.

وی با اشاره به اینکه دشمن همواره به دنبال جدا کردن جوانان مؤمن و انقلابی از علما بوده است، گفت: خواب دشمنان در این زمینه تعبیر ندارد، و کسانی که با خدا درگیر شده و در جنگ هستند درنهایت پستی و خواری بوده و خداوند همیشه پیروزی را از آن خود و فرستادگان خود می‌داند.

مرجع تقلید شیعیان ابراز کرد: در دوران پهلوی عده‌ای فکر می‌کردند این رژیم همیشه پایدار بوده و هیچ‌چیزی نمی‌تواند رژیم پهلوی را از بین ببرد، و شرق و غرب عالم هم‌ دست به دست هم داده بودند که آن را حفظ کنند درحالی‌که قدرت خداوند مافوق قدرت‌ها بوده و هست.

آیت‌الله علوی‌گرگانی ادامه داد: جزو خصوصیات بشر این بوده که تا خود را غنی می‌بیند طغیان می‌کند، درحالی‌که نباید هیچ‌گاه مردم را از خود دلخور کنیم  و باید همیشه پشتیبان مردم ضعیف و فروافتاده جامعه باشیم.

وی با تأکید بر اینکه طبق آیات قرآن کریم عاقبت جبهه حق علیه جبهه باطل پیروز خواهد شد، گفت: ظلم و ستم روزی از بین رفته و پایدار نمی‌ماند، در نتیجه شما بسیجیان و جوانان مؤمن و انقلابی باید همواره پشتوانه انقلاب و دین و دیانت بوده و با هوشیاری و بیداری حافظ انقلاب باشید.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه دشمن همیشه بیدار بوده و درصدد جدا کردن ملت از روحانیت است، خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترها باید همیشه مراقب فرزندان خود بوده و آن‌ها را در سایه ولایت‌فقیه نگه دارند و بدانند عاقبت و پیروزی از آن جبهه حق خواهد بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdx905.yt0fj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما